Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа

Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа

Популярната канадска компания за бельо Wonderbra повери европейските си маркетингови кампании на агенция Bartle Bogle Hegarty (BBH).  

От Wonderbra се надяват, че опитните британски специалисти в BBH ще им помогнат да си върнат старите дни на слава, пише BrandRepublic. Те имат амбицията да възстановат маркетинга си на нивото от 1994 г., когато плакат с Ева Херцигова по сутиен създаде култ към марката и дори стана повод за катастрофи на пътя.

Wonderbra избра европейския си партньор след продължителни преговори с ВВН и френските им колеги от Fred & Farid

BBH са създатели на едни от най-популярните модни реклами в света. До миналия месец те правеха революционните кампании за Levi’s, но впоследствие прекратиха 28-годишните си договорни отношения с марката.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година