Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа
Популярната канадска компания за бельо Wonderbra повери европейските си маркетингови кампании на агенция Bartle Bogle Hegarty (BBH).
От Wonderbra се надяват, че опитните британски специалисти в BBH ще им помогнат да си върнат старите дни на слава, пише BrandRepublic. Те имат амбицията да възстановат маркетинга си на нивото от 1994 г., когато плакат с Ева Херцигова по сутиен създаде култ към марката и дори стана повод за катастрофи на пътя.
Wonderbra избра европейския си партньор след продължителни преговори с ВВН и френските им колеги от Fred & Farid
BBH са създатели на едни от най-популярните модни реклами в света. До миналия месец те правеха революционните кампании за Levi’s, но впоследствие прекратиха 28-годишните си договорни отношения с марката.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.