Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа

Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа

Популярната канадска компания за бельо Wonderbra повери европейските си маркетингови кампании на агенция Bartle Bogle Hegarty (BBH).  

От Wonderbra се надяват, че опитните британски специалисти в BBH ще им помогнат да си върнат старите дни на слава, пише BrandRepublic. Те имат амбицията да възстановат маркетинга си на нивото от 1994 г., когато плакат с Ева Херцигова по сутиен създаде култ към марката и дори стана повод за катастрофи на пътя.

Wonderbra избра европейския си партньор след продължителни преговори с ВВН и френските им колеги от Fred & Farid

BBH са създатели на едни от най-популярните модни реклами в света. До миналия месец те правеха революционните кампании за Levi’s, но впоследствие прекратиха 28-годишните си договорни отношения с марката.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Експерт от Харвард за мита, който пречи на хората да бъдат щастливи
Денят в цифри
Ричард Брансън за двете най-важни думи, които всички успешни лидери казват
Почина и младата жена, която беше с 85 % изгаряния след взривовете в Елин Пелин
Франция арестува за шпионаж популярен руски шеф-готвач, издал се сам при престой в България
Тръмп предсказва заплаха от Трета световна война, ако Харис спечели изборите, връща се в града на стрелбата
Астронавтите от капсулата „Starliner“ остават космически заложници, НАСА каза, че не знае кога ще може да ги върне
Страните от Г-20 съгласни за промяна в облагане на свръхбогатите, но по-нататък