Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа

Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа

Популярната канадска компания за бельо Wonderbra повери европейските си маркетингови кампании на агенция Bartle Bogle Hegarty (BBH).  

От Wonderbra се надяват, че опитните британски специалисти в BBH ще им помогнат да си върнат старите дни на слава, пише BrandRepublic. Те имат амбицията да възстановат маркетинга си на нивото от 1994 г., когато плакат с Ева Херцигова по сутиен създаде култ към марката и дори стана повод за катастрофи на пътя.

Wonderbra избра европейския си партньор след продължителни преговори с ВВН и френските им колеги от Fred & Farid

BBH са създатели на едни от най-популярните модни реклами в света. До миналия месец те правеха революционните кампании за Levi’s, но впоследствие прекратиха 28-годишните си договорни отношения с марката.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ISW: Москва постави като условие мирното споразумение да не позволява прозападно правителство в Киев
ЕС призовава основано на уважение споразумение, след като Тръмп заплаши блока с мита от 50%
Съдия временно блокира забраната на Тръмп за прием на чуждестранни студенти в Харвардския университет
Неизвестно за известните: Съперничество между двама братя и скандал под бомбите ражда прочута марка за спортни обувки
"Преговорите не водят до никъде": Тръмп заплаши ЕС с 50% мита от 1 юни
Времето: Предупреждения от първа и втора степен за интензивни валежи в 20 области
На фокус следващата седмица: Чипове и облигации
На днешната дата, 24 май. Ден на българската просвета и култура и на славянската писменост