Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа

Wonderbra избра BBH да я представлява в Европа

Популярната канадска компания за бельо Wonderbra повери европейските си маркетингови кампании на агенция Bartle Bogle Hegarty (BBH).  

От Wonderbra се надяват, че опитните британски специалисти в BBH ще им помогнат да си върнат старите дни на слава, пише BrandRepublic. Те имат амбицията да възстановат маркетинга си на нивото от 1994 г., когато плакат с Ева Херцигова по сутиен създаде култ към марката и дори стана повод за катастрофи на пътя.

Wonderbra избра европейския си партньор след продължителни преговори с ВВН и френските им колеги от Fred & Farid

BBH са създатели на едни от най-популярните модни реклами в света. До миналия месец те правеха революционните кампании за Levi’s, но впоследствие прекратиха 28-годишните си договорни отношения с марката.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
МРРБ спря поскъпването на водата в градовете с държавни ВиК оператори
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи