Yahoo отчете спад на рекламата

Yahoo отчете спад на рекламата

13% понижаване на рекламата в портала Yahoo през второто тримесечие на тази година е довело до спад на приходите му, признаха негови представители. Интернет гигантът продължава да се бори с конкуренцията на други сайтове, отчитайки отново намаляващи приходи. Yahoo обяви резултати за първи път откакто придоби блоговата платформа Tumblr за 1,1 млрд. долара през юни.

Въпреки спада на приходите, печалбата на компанията се е повишила в периода от април до юни с 46% на годишна база, до 331 млн. долара, съобщава Би Би Си. Основната причина е инвестицията в китайския сайт за е-търговия Alibaba.

Освен спад на рекламата, компанията отчита и 9% понижаване на приходите от интернет търсене.

Изпълнителният директор на Yahoo Мариса Мейър - бивш кадър на Google, който отбеляза 1 година на поста, предпочете да не акцентира в спада на рекламните приходи в коментар по финансовите резултати. Тя изтъкна забележителната интензивност на бизнеса на компанията, която представяше нов продукт почти всяка седмица.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Венецуела обвинява САЩ в „изнудване“ за конфискуването на петролни танкери
Хиляди хора се стичат към Витлеем, за да съживят коледния дух след 2 години война в Газа
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи