Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Авенди пое дистрибуцията на Флорина

Холдингът ВМ Финанс Груп, управляващ стратегически портфейл от компании в различни сфери на икономиката, взе решение за отделяне на производството на придобитото в началото на 2011г. предприятие за сокове, нектари и безакохолни напитки Флорина-България ЕАД от продажбите й. От началото на 2012 г. търговският отдел на Флорина премина към новосъздадената дивизия „Безалкохолни напитки”, обособена в структурата на дистрибуторската компания Авенди, която е част от ВМ Финанс Груп.
Лидерските позиции на Авенди в някои сегменти на пазара ще помогнат да се въведат и наложат нови иновативни продукти във Флорина, а поемането на дистрибуцията и обособяването на новата дивизия в Авенди ще даде възможност за добавяне на комплементарно портфолио и други продукти със същите канали на реализация, се посочва в съобщение на ВМ Финанс Груп. Мениджмънтът на една от най-успешните бизнес групи в страната вярва, че всичко това ще доведе до положителен резултат в развитието на Флорина като производствено предприятие и като марка на пазара.
В месеците след придобиването на предприятието от холдинга, то успя да постигне изключително добри пазарни резултати с постоянна възходяща тенденция. От средата на миналата година Флорина е с пазарен дял от 15,2% в магазинните канали и 13% общо за страната, ръст от над 20% и пазарен дял от 21,3% в еднолитровите сокове и нектари и пазарно присъствие в 70% от магазините в България по данни на Нийлсън.
Авенди от своя страна е доказан пазарен лидер в областта на маркетинга и дистрибуцията на потребителски стоки в България. През изминалата 2011 г. компанията за втори път бе избрана от най-големия производител на спиртни напитки в света – Диаджео (собственик на марките Джони Уокър, Джей & Би, Бушмилс, Смирнофф, Бейлис) за Партньор на годината за Централна и Източна Европа. Същата година Авенди бе призната за дистрибутор №1 на детски храни HiPP за същия регион.
Дивизия „Безалкохолни напитки” е четвъртата в Авенди след дивизиите „Алкохолни напитки”, „Храни”, и „Фуудсървис”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Вашингтон не хареса нюанса на червеното в знамето на САЩ, избрано от британските власти преди посещението на Тръмп на Острова
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.