Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Авенди пое дистрибуцията на Флорина
Холдингът ВМ Финанс Груп, управляващ стратегически портфейл от компании в различни сфери на икономиката, взе решение за отделяне на производството на придобитото в началото на 2011г. предприятие за сокове, нектари и безакохолни напитки Флорина-България ЕАД от продажбите й. От началото на 2012 г. търговският отдел на Флорина премина към новосъздадената дивизия „Безалкохолни напитки”, обособена в структурата на дистрибуторската компания Авенди, която е част от ВМ Финанс Груп.
Лидерските позиции на Авенди в някои сегменти на пазара ще помогнат да се въведат и наложат нови иновативни продукти във Флорина, а поемането на дистрибуцията и обособяването на новата дивизия в Авенди ще даде възможност за добавяне на комплементарно портфолио и други продукти със същите канали на реализация, се посочва в съобщение на ВМ Финанс Груп. Мениджмънтът на една от най-успешните бизнес групи в страната вярва, че всичко това ще доведе до положителен резултат в развитието на Флорина като производствено предприятие и като марка на пазара.
В месеците след придобиването на предприятието от холдинга, то успя да постигне изключително добри пазарни резултати с постоянна възходяща тенденция. От средата на миналата година Флорина е с пазарен дял от 15,2% в магазинните канали и 13% общо за страната, ръст от над 20% и пазарен дял от 21,3% в еднолитровите сокове и нектари и пазарно присъствие в 70% от магазините в България по данни на Нийлсън.
Авенди от своя страна е доказан пазарен лидер в областта на маркетинга и дистрибуцията на потребителски стоки в България. През изминалата 2011 г. компанията за втори път бе избрана от най-големия производител на спиртни напитки в света – Диаджео (собственик на марките Джони Уокър, Джей & Би, Бушмилс, Смирнофф, Бейлис) за Партньор на годината за Централна и Източна Европа. Същата година Авенди бе призната за дистрибутор №1 на детски храни HiPP за същия регион.
Дивизия „Безалкохолни напитки” е четвъртата в Авенди след дивизиите „Алкохолни напитки”, „Храни”, и „Фуудсървис”.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.