Бюджетите за онлайн реклама в САЩ задминаха вестниците

Бюджетите за онлайн реклама в САЩ задминаха вестниците

Инвестициите в онлайн реклама задминаха тези за вестниците в САЩ, става ясно от проучване на eMarketer, цитирано от Wall Street Journal. Това се случва за първи път в американската история и се очаква да се превърне в тенденция.

Според данните средствата, отделяни за реклама във вестниците както в печатните, така и в онлайн изданията тази година намаляват с 6,6% на годишна база до 25,7 млрд. долара, като от тях 22,8 млрд. долара са за печатните издания.

В същото време рекламните приходи за интернет издания в САЩ се вдигнат с 13,9% до 25,8 млрд. долара.

Разликата е минимална, но анализаторите прогнозират следващата година да е наистина преломна. Според изчисленията вложенията в онлайн реклама през 2011 г. ще скочат до 28,5 млрд. долара, докато за вестниците ще намалеят до 24,6 млрд. долара.

„Това е нещо, което очакваме от дълго време, но сега е повратният момент”, посочва главният изпълнителен директор на eMarketer Джеф Рамзи.

Според доклада от 2006 г. насам разходите за печатни вестници в САЩ са спаднали наполовина, докато за онлайн рекламата се наблюдава непрекъснат ръст, който през 2014 г. се очаква да достигне 40 млрд. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Цитат на деня
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес