Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бюджетите за онлайн реклама в САЩ задминаха вестниците
Инвестициите в онлайн реклама задминаха тези за вестниците в САЩ, става ясно от проучване на eMarketer, цитирано от Wall Street Journal. Това се случва за първи път в американската история и се очаква да се превърне в тенденция.
Според данните средствата, отделяни за реклама във вестниците както в печатните, така и в онлайн изданията тази година намаляват с 6,6% на годишна база до 25,7 млрд. долара, като от тях 22,8 млрд. долара са за печатните издания.
В същото време рекламните приходи за интернет издания в САЩ се вдигнат с 13,9% до 25,8 млрд. долара.
Разликата е минимална, но анализаторите прогнозират следващата година да е наистина преломна. Според изчисленията вложенията в онлайн реклама през 2011 г. ще скочат до 28,5 млрд. долара, докато за вестниците ще намалеят до 24,6 млрд. долара.
„Това е нещо, което очакваме от дълго време, но сега е повратният момент”, посочва главният изпълнителен директор на eMarketer Джеф Рамзи.
Според доклада от 2006 г. насам разходите за печатни вестници в САЩ са спаднали наполовина, докато за онлайн рекламата се наблюдава непрекъснат ръст, който през 2014 г. се очаква да достигне 40 млрд. долара.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.