Бюджетите за онлайн реклама в САЩ задминаха вестниците

Бюджетите за онлайн реклама в САЩ задминаха вестниците

Инвестициите в онлайн реклама задминаха тези за вестниците в САЩ, става ясно от проучване на eMarketer, цитирано от Wall Street Journal. Това се случва за първи път в американската история и се очаква да се превърне в тенденция.

Според данните средствата, отделяни за реклама във вестниците както в печатните, така и в онлайн изданията тази година намаляват с 6,6% на годишна база до 25,7 млрд. долара, като от тях 22,8 млрд. долара са за печатните издания.

В същото време рекламните приходи за интернет издания в САЩ се вдигнат с 13,9% до 25,8 млрд. долара.

Разликата е минимална, но анализаторите прогнозират следващата година да е наистина преломна. Според изчисленията вложенията в онлайн реклама през 2011 г. ще скочат до 28,5 млрд. долара, докато за вестниците ще намалеят до 24,6 млрд. долара.

„Това е нещо, което очакваме от дълго време, но сега е повратният момент”, посочва главният изпълнителен директор на eMarketer Джеф Рамзи.

Според доклада от 2006 г. насам разходите за печатни вестници в САЩ са спаднали наполовина, докато за онлайн рекламата се наблюдава непрекъснат ръст, който през 2014 г. се очаква да достигне 40 млрд. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
Жива акула на повече от 5 века откриха край Гренландия
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон