За служебните разходи, без които можем

За служебните разходи, без които можем

За служебните разходи, без които можем

Какъв е най-лесният начин ръководителите на компаниите да спестят пари? Като съкратят безсмислените разходи.

Елементарно, но факт. Не всичко, което изглежда на мениджърите необходимо, всъщност е такова, пише американското сп. Entrepreneur.

За да печелят битки за бизнеса, често шефовете трябва да влизат в ролята на Чичо Скрюч.

Една от честите им грешки е, че се самозаблуждават, при което решават да харчат за това, което се харесва на тях самите, но не и на клиентите.

В началото на установяването на бизнеса и в моментите на стабилизация на доходите, понякога започва да се инвестира в неща, които изглеждат като символ на успеха, но не водят до успех.

Преди да напишат чек, да дадат кредитната си карта или да подпишат договор, мениджърите винаги трябва да си задават въпроса „Какво ще донесе това на бизнеса ми?”

Ако честният отговор е „Нищо”, по -добре е да си спестят последващите действия.

Ето 10 неща, за които мениджърите често могат и да не харчат:

1. Специално изработено лого, модерен шрифт и други икони на успеха. Тези знаци могат да карат ръководителите да се чувстват успели предприемачи, но не това не е бизнесът.

2. Лъскави офиси. Разходите за излишен лукс в офисите и просторни, модерно оборудвани кухни, могат да се икономисат.

3. Още една служебна кола. Последният луксозен автомобил не прави мениджърите по-авторитетни, а по-бедни.

4. „По-излъскан-отколкото-могат-да-си позволят” уеб-сайт, брошура, знак, реклама и т.н.

5. Консултанти. „Съжаляваме да го кажем, но много от тях ще ви вземат часовника назаем, за да ви кажат колко е часа”, пише списанието.

6. Експериментите с нещо "революционно". Наистина, който не играе, не печели, но тук, да припомним, се залага не личен, а фирмен капитал. Рискува се и труда на други хора.

7. Стартират бизнес, защото близките и приятелите им харесват идеята.

8. Подценявайки конкуренцията, или по-зле – убедени, че няма такава, те влагат пари в безсмислени насоки, без да следят накъде се ориентира пазара. Затова често после се налага да догонват.

9. Харчат безсмислено, базирайки маркетинговата стратегия върху това, което самите те смятат за "прекрасно". Така отделят пари за рекламиране на нещо, което не се харесва от масовия потребител по начин, който не е достатъчно убедителен. 

10. Влагат само в изработването или създаването на продукта/услугата, защото според тях те са самодостатъчни. Ето я тъжната истина: в борбата между великата маркетингова стратегия и великия продукт, стратегията винаги печели!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ