Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Как онлайн общуването продава

Интернет промени общуването с клиентите и начините, по които те могат да бъдат привлечени.
Погрешно е да се използват старите техники за общуване с потенциалните купувачи на фирмените стоки и услуги в новата, движена от потребителите интернет среда.
Да сте най-добрите, с най-ниските цени и най-убедителните вече не е достатъчно, пише сп. Entrepreneur.
Желаните резултати ще дойдат, ако знаете как да водите ефективна рекламна комуникация от името на фирмата в социалните мрежи.
Американката Стар Хол, международен лектор и автор на наръчник за подпомагане на бизнеса чрез социалните мрежи, разказва за 7 маркетингови стратегии, които могат да превърнат служебните онлайн контакти в продажби.
Въпросните стратегии трябва да се следват от лицето (мениджъра, маркетинговия директор, PR-а), което движи фирмената комуникация с клиентите в социалните мрежи.
1. Бъдете щедри: споделяйте знанието и опита на бизнеса си в мрежата без ограничения. Не си мислете, че като разпространявате публично фирмените си идеи, ще загубите, защото ще ви копират. Възприемете споделянето като частично откриване, което ще привлече интереса към вас и ще стане повод за нови партньорства и бизнес възможности.
2. Следвайте правилото за трите пъти: то е обратно на точка номер 1. Ако клиент се свърже с човек от фирмата ви за съвет чрез социалните мрежи, консултирайте го максимум 3 пъти. След това му поискайте пари. Това правило акцентира върху границата между щедростта и достойнството.
3. Не изглеждайте отчаяни: клиентите, които се свързват с вас в интернет, веднага ще разберат, ако вашата фирма общува с тях само защото има спешна нужда от повече покупки.
4. Направете „проверка за SPAM”: под абревиатурата SPAM тук се има предвид Sales Pitching After Meeting, т.е. слагане на цените след срещата. Ако искате да привлечете клиенти – първо комуникирайте с тях онлайн и разберете исканията им. Изчакайте малко, преди да ги атакувате с цената на вашата помощ.
5. Направете комуникационен план: когато започнете да общувате с даден клиент, продължете комуникацията и останете във връзка. По-късно можете да му изпратите информация за новите ви промоционални оферти.
6. Публикувайте препоръки: ако компанията има добри отзиви от партньори или клиенти, споделете ги в социалните мрежи.
7. Бъдете себе си: кажете на човека, който отговаря за интернет комуникацията да общува с потенциалните клиенти така, сякаш сте на живо. Хората обичат да си представят, че на компютъра срещу тях е седнал истински, естествен човек.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.