Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Как ще се променят социалните мрежи през 2012 г.?
2011 г. беше голяма година за социалните мрежи. Не само Facebook достигна 800 млн. месечни потребители. Google+ стана новото дете в квартала. Бащите на много хора над 30 г. се включиха в Twitter. Докато повече от всякога хората се присъединяваха към сайтовете за споделяне, бизнесът в него също трябваше да върви напред. Сега предприемачите и марките са постоянно навън, търсейки интересни и иновативни начини не само да промотират и продават себе си и компаниите си, но също да станат стойностен приятел, фен и последовател.
Как социалните мрежи ще се променят през 2012 г? Американското списание Entreprenuer зададе този въпрос на няколко експерти, предприемачи и хора с опит в маркетинга и инвестициите. Ето какво отговориха те:
Гари Вейнерчък, aвтор на книги и основател на VaynerMedia:
Букмаркинг сайтът Pinterest ще се взриви. По подобен начин близките до него мрежи като Path, които позволяват на потребителите да публикуват и споделят видео и снимки, ще създадат привличане на потребители. Причината е, че колкото по-открити ставаме, толкова повече ще се засили тенденцията някои хора да се противопоставят на този процес. Те ще търсят затворени социални мрежи, ограничени по интереси.
И, разбира се, марките и бизнесът ще продължат да интерпретират неправилно социалното. Те винаги ще правят усилия да „избутат напред” своя продукт или услуга и това ще вреди на марката. Уеб-сайтовете, които са социални, не са платформи като телевизията, печата и радиото, те живеят и дишат. Хората трябва да могат да реагират на вашия криейтив и вие трябва да реагирате на тях, като слушате.
Крис Броугън, президент на Human Business Works:
С толкова много потребители и фирми, които използват социалните мрежи, 2012 г. ще бъде година на пренасищане. Това ще наложи по-фокусирани усилия да се направи полезна и значима този вид медия (или да бъде оставена някъде зад шума).
Гай Кавазаки, автор, блогър, маркетинг консултант и създател на Alltop.com:
Google+ ще има повече потребители от Twitter през 2012 г.
Шарлийн Ли, създател на Altimeter Group:
Имайки предвид ограниченото време и ресурси, с което предприемачите разполагат, те всъщност трява да са много внимателни колко време прекарват, следвайки тенденциите. Прекарвайте по-малко време като преследвате малки, модерни обекти. 90% от усилията ви трябва да бъдат фокусирани върху точно тези социални медии, които имат най-голямо внимание върху бизнеса ви.
Това, което трябва да се наблюдава тази година, е Google +. Тази социална мрежа се разраства много бързо и набира скорост, като е адаптирана от марките и на бизнес ниво. Най-малкото установете присъствие и създайте по-дълбока, задвижена от диалога връзка, която ще е различна от тази, която можете да направите в по-сковани социални мрежи като Twitter.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.