Как ще се променят социалните мрежи през 2012 г.?

Как ще се променят социалните мрежи през 2012 г.?

2011 г. беше голяма година за социалните мрежи. Не само Facebook достигна 800 млн. месечни потребители. Google+ стана новото дете в квартала. Бащите на много хора над 30 г. се включиха в Twitter. Докато повече от всякога хората се присъединяваха към сайтовете за споделяне, бизнесът в него също трябваше да върви напред. Сега предприемачите и марките са постоянно навън, търсейки интересни и иновативни начини не само да промотират и продават себе си и компаниите си, но също да станат стойностен приятел, фен и последовател.

Как социалните мрежи ще се променят през 2012 г? Американското списание Entreprenuer зададе този въпрос на няколко експерти, предприемачи и хора с опит в маркетинга и инвестициите. Ето какво отговориха те:

Гари Вейнерчък, aвтор на книги и основател на VaynerMedia:

Букмаркинг сайтът Pinterest ще се взриви. По подобен начин близките до него мрежи като Path, които позволяват на потребителите да публикуват и споделят видео и снимки, ще създадат привличане на потребители. Причината е, че колкото по-открити ставаме, толкова повече ще се засили тенденцията някои хора да се противопоставят на този процес. Те ще търсят затворени социални мрежи, ограничени по интереси.

И, разбира се, марките и бизнесът ще продължат да интерпретират неправилно социалното. Те винаги ще правят усилия да „избутат напред” своя продукт или услуга и това ще вреди на марката. Уеб-сайтовете, които са социални, не са платформи като телевизията, печата и радиото, те живеят и дишат. Хората трябва да могат да реагират на вашия криейтив и вие трябва да реагирате на тях, като слушате.

Крис Броугън, президент на Human Business Works:

С толкова много потребители и фирми, които използват социалните мрежи, 2012 г. ще бъде година на пренасищане. Това ще наложи по-фокусирани усилия да се направи полезна и значима този вид медия (или да бъде оставена някъде зад шума).

Гай Кавазаки, автор, блогър, маркетинг консултант и създател на Alltop.com:

Google+ ще има повече потребители от Twitter през 2012 г.

Шарлийн Ли, създател на Altimeter Group:

Имайки предвид ограниченото време и ресурси, с което предприемачите разполагат, те всъщност трява да са много внимателни колко време прекарват, следвайки тенденциите. Прекарвайте по-малко време като преследвате малки, модерни обекти. 90% от усилията ви трябва да бъдат фокусирани върху точно тези социални медии, които имат най-голямо внимание върху бизнеса ви.

Това, което трябва да се наблюдава тази година, е Google +. Тази социална мрежа се разраства много бързо и набира скорост, като е адаптирана от марките и на бизнес ниво. Най-малкото установете присъствие и създайте по-дълбока, задвижена от диалога връзка, която ще е различна от тази, която можете да направите в по-сковани социални мрежи като Twitter.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5 идеи за обзавеждане на малък апартамент
60% от всички новодигитализирани търговци са част от програмата на Visa "България БезБрой"
Путин: Прекратяването на огъня е невъзможно, освен ако Киев не предприеме някои „необратими“ стъпки
В преследване на съвършенството
Шестима депутати напускат групата на „Величие“, тя се разпада
Разгромна победа за лейбъристите на изборите във Великобритания. Сунак призна поражението
Средната цена на сделките с ниви надхвърля 1600 лв. за декар
"Величие" поиска Николай Марков и Виктория Василева да се оттеглят от ръководството на парламентарната група