Кой е третият по големина производител на смартфони в света?

Кой е третият по големина производител на смартфони в света?

Кой е третият по големина световен производител на смартфони? BlackBerry? Нищо подобно. HTC? Не. Това е китайският концерн Huawei.

Да, той държи скромните 5% от световния пазар, но компанията, която се прочу с продажбите на технологии за телекоми, направи огромен пробив на вече пренаселения глобален пазар на смартфони, отбелязва Си Ен Ен.

Доколко обаче възнамеряват да се разраснат китайците?

Генералният директор на Huawei Consumer Business Group Ричард Ю заяви, че отделът му се надява да достигне приходи от 7,5 до 9 милиарда долара още тази година в сферата на мобилния бизнес.

„Миналата година доставихме 32 милиона смартфони, а тази се надяваме да продадем между 50 и 60 милиона в целия свят”, каза той пред американския информационен канал. „Ние растем.”

Приоритетът на компанията си остава Китай, следван от Европа и Япония. Когато става въпрос за смартфони обаче, тя не изключва и щатския бизнес, въпреки скорошните колебания в продажбите си там. Американците възприемат името Huawei все още с подозрение. Юристите се боят, че продуктите на компанията може да се използват като таен канал за китайските шпиони и кибер хакери – обвинение, отречено от компанията.

Въпреки това Huawei продължава да продава милиони смартфони както в Америка, така и в останалата част от света. „Постепенно, стъпка по стъпка, все повече хора ще се доверят на Huawei”, заяви Ю. „Смятам, че за една марка най-важният въпрос е именно доверието.”

Марката се гордее с инвестициите си в проучванията и развитието – 70 000 от 150 000-те й служители се занимават именно с това. Гордост са и луксозните продукти като 500-доларовия водоустойчив телефон Ascend P2, който се смята за „най-бързия 4G LTE смартфон в света”.

Засега обаче репутацията на Huawei е, че произвежда смартфони, които са точно толкова добри, че да не бъдат лоши. За да надградят този имидж, от компанията възнамеряват да не правят скъпи рекламни кампании, а да се съсредоточат върху иновациите, за да генерират вирусни устни препоръки от своите потребители. „Рим не е бил построен за един ден”, заяви Ю. „Амбицирани сме да станем най-добрите – да имаме най-добрите продукти и да предлагаме най-успешните решения.”

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ