Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Проучване: 2 от 3 малки бизнес компании са във Facebook
![Проучване: 2 от 3 малки бизнес компании са във Facebook](/media/015/Facebook-Marketing1_1.l.webp)
Приблизително две трети от собствениците на малък бизнес присъстват във Facebook сочат резултати от проучване проведено между 1,132 собственика на малък бизнес от webs.com.
Според изследването 68.6% от респондентите използват Facebook най-вече за бизнеса си.
Над три четвърти от анкетираните планират да засилят присъствието си в социалната медия тази година, докато 1 от 5 планира да запази същите усилия, които е вложил и през 2010.
25,3% споделят, че са активни във Facebook по няколко пъти на ден, докато 16,7% казват, че пускат нещо ново по веднъж на ден.
На въпроса дали считат социалната мрежа за лесен и подходящ начин да общуват с клиентите си 62,1% отговаря “категорично, да”, докато 34,3% казват “понякога”, а едва 3,7% заявяват “не, изобщо.”
Все пак 40,5% от участвалите в проучването собственици на малък бизнес изразяват мнение, че социалната медия е или посрещнала, или надвишила очакванията им; докато 42,8% споделят, че само понякога и до известна степен отговаря на очаванията им; а 16,6% казват, че изживяването изобщо не отговаря на очакванията им.
И така както иглежда малкия бизнес все повече и повече ще навлиза и търси своето място във Facebook.
Любопитни са мотивите, които карат хората да отидат в социалната мрежа. Ето и отгворите на въпроса: Каква беше първоначалната причина да се включите във Facebook?
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.