Проучване: 2 от 3 малки бизнес компании са във Facebook

Проучване: 2 от 3 малки бизнес компании са във Facebook

 Приблизително две трети от собствениците на малък бизнес присъстват във Facebook сочат резултати от проучване проведено между 1,132 собственика на малък бизнес от webs.com.

Според изследването 68.6% от респондентите използват Facebook най-вече за бизнеса си.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Над три четвърти от анкетираните планират да засилят присъствието си в социалната медия тази година, докато 1 от 5 планира да запази същите усилия, които е вложил и през 2010. 

25,3% споделят, че са активни във Facebook по няколко пъти на ден, докато 16,7% казват, че пускат нещо ново по веднъж на ден.

На въпроса дали считат социалната мрежа за лесен и подходящ начин да общуват с клиентите си 62,1% отговаря “категорично, да”, докато 34,3% казват “понякога”, а едва 3,7% заявяват “не, изобщо.”

Все пак 40,5% от участвалите в проучването собственици на малък бизнес изразяват мнение, че социалната медия е или посрещнала, или надвишила очакванията им; докато 42,8% споделят, че само понякога и до известна степен отговаря на очаванията им; а 16,6% казват, че изживяването изобщо не отговаря на очакванията им.

И така както иглежда малкия бизнес все повече и повече ще навлиза и търси своето място във Facebook.

Любопитни са мотивите, които карат хората да отидат в социалната мрежа. Ето и отгворите на въпроса: Каква беше първоначалната причина да се включите във Facebook?

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключови думи

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ