С печалба над четвърт процент приключиха борсовите индекси

С печалба над четвърт процент приключиха борсовите индекси

С цени на плюс приключи днешната търговия на Българската фондова борса.

SOFIX нарасна с 1,09 пункта, или 0,32%, 343,68 пункта.

BG40 прибави 0,47 пункта, или 0,41%, до 114,61 пункта.

BGREIT спечели 0,38 пункта, или 0,77%, до 49,56 пункта.

BGTR30 се покачи с 0,81 пункта, или 0,29%, до 283,17 пункта.

CGIX се увеличи с 0,43 пункта, или 0,46%, до 94,91 пункта.

Българските индекси са в унисон с европейските (ръст от 1,89% за швейцарския Swiss Market до 4,89% за френския CAC 40) и с азиатските (покачване от 1,64% за южнокорейския Kospi до 3,26% за хонконгския Hang Seng).

Общият оборот възлезе на 1,07 млн. лв. и бе разпределен по следния начин: акции – 539 хил. лв., облигации – 317 хил. лв., АДСИЦ – 203 хил. лв. и компенсаторни инструменти – 9 хил. лв.

През днешната сесия най-силно се откроиха книжата на: „Маунтин Парадайс Инвест” АДСИЦ (0%) – 113 хил. лв., „Софарма” (-0,09%) – 107 хил. лв. и на „Унифарм” (-0,02%) – 79 хил. лв.

На пазарите на акции и АДСИЦ се включиха 68 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 36/24, а при 8 компании не беше отчетена промяна.

Най-голям скок от 0,40 лв., или 39,9% в цената на акциите днес постигна „Специализирани Бизнес Системи”, до 1,40 лв.

На противоположния полюс се оказаха книжата на „Българска телекомуникационна компания”, чиято цена падна с 1,95 лв., или 32,77%, до 4 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера