Шнайдер Електрик се включва в инициативата на ООН за равенство между половете

Шнайдер Електрик се включва в инициативата на ООН за равенство между половете

Лидерът в енергийния мениджмънт и автоматизацията Шнайдер Електрик България се присъединява към кампанията HeForShe (ТойЗаНея) - глобалната инициатива на ООН "Жени за равенство между половете".

Кампанията HeForShe бе обявена през 2015 г. на ежегодната конференция на ООН-Жени в Давос. Част от нея е и групата за влияние 10x10x10, в която участват мъже, по десетима ключови фигури в правителства, корпорации и университети от целия свят. С включването си към HeForShe те поемат ангажимент и публично заявяват своята подкрепа за равенството между половете в своите организации, като по този начин допринасят за промяна на общественото мнение по въпроса. През юни 2015 г., Шнайдер Електрик също се присъедини към първата такава група, заедно с компаниите AccorHotels, Barclays, Koc Holding, McKinsey & Company, PricewaterhouseCoopers, Tupperware Brands, Twitter, Unilever и Vodafone.

Компаниите имат ключовата роля на двигатели на промяната благодарение, на която могат да изградят един свят, където половото равенство е реално. Като баща на три момичета и едно момче аз не мога да си представя, че някое от децата ми ще има по-малък шанс за успех от другите, само заради пола си. Това, което им казвам всеки ден, е, че най-важни са усилията, които полагат. Искам компанията, в която работим да е доказателство за това“, каза Кристоф де-Лафарж, управител на Шнайдер Електрик за България, Албания, Македония и Косово.

Тази група от компании обхваща десет индустрии и почти един милион служители в цял свят. Чрез техния опит, ние можем да идентифицираме проблемите и да намерим решение за промяна в нагласите, и така да постигнем равнопоставеност между мъжете и жените“, коментира групата за влияние 10х10х10 Фумзиле Мламбо-Нгкука, генерален и изпълнителен директор на ООН-Жени.

Признавайки важността на темата за равенството на половете и едновременно с това необходимостта от икономическо развитие, компаниите, включили се в инициативата HeForShe, са се съгласили регулярно и публично да споделят данни за процентното съотношение на мъже и жени сред техните служители.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ