Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Фейсбук" става и новинарска агенция
Фейсбук" настъпва още по-амбициозно в сферата на медиите, като сключи споразумение с няколко престижни издания, с което ще предлага бърз и директен достъп на потребителите си до статии, съобщи вчера Франс прес.
С проекта "Моментални статии" потребителите на социалната мрежа ще могат да отварят през мобилните си телефони десет пъти по-бързо статиите, които ги интересуват, в сравнение със сегашното време за зареждането им през мобилен интернет. Това съобщи "Фейсбук" в специално създаден за целта блог, пише БТА.
Инициативата отвори оживен дебат между тези, които смятат, че обявеното споразумение с "Фейсбук" ще подпомогне традиционните издания и други, които смятат, че ще изгубят контрол над продуктите си.
Деветте медии партньори са "Ню Йорк таймс", "Нешънъл джиографик", "Бъзфийд", Ен Би Си, "Атлантик", "Гардиън", Би Би Си нюз, "Шпигел" и "Билд".
В момента средното време за зареждане на статия с кликване върху линк, който препраща към уебсайта на съответното издание, е осем секунди, посочва най-голямата социална мрежа в света с 1,4 милиарда потребители.
Издателите ще могат да продават пространства за реклама в статиите и така ще запазят приходите си и ще разполагат с информация за трафика, която ще бъде предоставена на тяхно разположение от "Фейсбук".
Белият дом поздрави "Фейсбук" за нововъведената минимална заплата от 15 долара на час за политиката на компанията по даване на отпуск по майчинство и бащинство, съобщи говорителят Джош Ърнест, цитиран от Ройтерс.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.