bTV Медия Груп за втори път с награда за най-голям корпоративен дарител
За втора поредна година bTV Медия Груп получи награда за „Най-голям корпоративен дарител" от Българският дарителски форум в категорията „Най-голям обем нефинансови дарения". Призът беше присъден за излъчването на благотворителни клипове в ефира на bTV, bTV Comedy и bTV Cinema, предоставили безвъзмездно рекламно време на стойност над 5 милиона лева без ДДС.
На церемонията бяха раздадени награди в 7 категории, а в журито по присъждането им участваше и Максим Майер, управител и редакционен директор на сп. "Мениджър".
„Роза импекс” беше отличена като най-щедрият дарител тази година. Виваком взе приза за най-много доброволен труд за благотворителни каузи.
Мобилтел стана победител в категорията „Най-голям обем финансови дарения.”, а също и за най-сполучливо социално партньорство с фондация „Помощ за благотворителността в България”
За „Най-прозрачна дарителска кампания” беше отличена Райфайзенбанк.
Данон България спечели в категорията за "Най-добра дарителска програма."
На събитието беше присъдена и специална награда на Димитър Паница за принос в развитието на културата в България
----------------------------
(Новината е обновена)
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.