bTV Медия Груп за втори път с награда за най-голям корпоративен дарител

bTV Медия Груп за втори път с награда за най-голям корпоративен дарител

За втора поредна година bTV Медия Груп получи награда за „Най-голям корпоративен дарител" от Българският дарителски форум в категорията „Най-голям обем нефинансови дарения". Призът беше присъден за излъчването на благотворителни клипове в ефира на bTV, bTV Comedy и bTV Cinema, предоставили безвъзмездно рекламно време на стойност над 5 милиона лева без ДДС.

На церемонията бяха раздадени награди в 7 категории, а в журито по присъждането им участваше и Максим Майер, управител и редакционен директор на сп. "Мениджър". 

„Роза импекс” беше отличена като най-щедрият дарител тази година. Виваком взе приза за най-много доброволен труд за благотворителни каузи.

Мобилтел стана победител в категорията „Най-голям обем финансови дарения.”, а също и за най-сполучливо социално партньорство с фондация „Помощ за благотворителността в България”

За „Най-прозрачна дарителска кампания” беше отличена Райфайзенбанк.

 Данон България спечели в категорията за "Най-добра дарителска програма."

На събитието беше присъдена и специална награда на Димитър Паница за принос в развитието на културата в България

 ----------------------------

(Новината е обновена)

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Островът Ташироджима: Царството на котките