Johnnie Walker пита къде да бъде поставен специален технологичен проект

Johnnie Walker пита къде да бъде поставен специален технологичен проект

Johnnie Walker пита къде да бъде поставен специален технологичен проект

През пролетта на 2012 г. Johnnie Walker ще реализира у нас новаторския технологичен проект Pavegen, който превръща кинетичната енергия от стъпките на хората в електричество. С над 40 млн. крачки на потребителите и фенове на марката, събрани във Facebook и със специално iPhone приложение, българите избраха точно този проект от три предложения, които компанията посочи, че може да реализира в България.

Сега, преди избраната от тях уникална инсталация Pavegen да бъде поставена у нас, Johnnie Walker отправя ново предизвикателство. На сайта keepwalkingproject.com всеки може да посочи къде и защо трябва да бъдат поставени плочките Pavegen на различни места в България така, че да се осветят значими за хората места с енергията от техните крачки. Това съобщиха от представителството на марката в България.

Участието съдържа игрови елемент. В специалната интерактивна карта в сайта всяка седмица Johnnie Walker ще поставя скрита „енергийна точка”. Този, чието предложение е най-близко до точката, ще спечели награда. Всеки участник в предизвикателството, независимо дали е сред печелившите, ще бъде представен при реализирането на инсталацията Pavegen в България.

Pavegen е система от плочки, които, поставени върху настилката на оживени пешеходни зони, превръщат стъпките на хората в неизчерпаем източник на електроенергия. Изобретението е дело на 25-годишния англичанин Лорънс Кембъл-Кук. Той разработва прототипа му, още докато е в университета. 100% от повърхността на плочките е изработена от рециклирана гума, а основата – от над 80% рециклирани материали. Технологията на Pavegen е носител на много награди. Номинирана е и за „Продукт на годината” във Великобритания наред с разработки като таблета iPad на Apple. Тя е технологичният проект сред трите предложения за реализация в България от Johnnie Walker. Беше избрана в рамките на последната кампания на маркета у нас, която се проведе под познатото мото Keep Walking. Интересът към нея надмина този към другите два предложени проекта – арт и бизнес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ