Летище София покри ниво от световните изисквания за терминалите

Летище София покри ниво от световните изисквания за терминалите

Летище София покри ниво от световните изисквания за терминалите

Летище София покри изискванията за първото от общо петте нива на Програмата за акредитация на пътническото преживяване (Airport Customer Experience Accreditation Program - ECEAP) на браншовата организация Международен съвет на летищата (ACI),  съобщиха на сайта си аеропорта.

За да покрие изискванията на първото ECEAP ниво неотдавна летище София създаде нова оперативна единица „Терминали“, която има грижата да проследява текущото състояние на инфраструктурата и процесите и при необходимост да осъществява оперативна намеса, посочиха от аерогарата. От летището съобщиха, че ECEAP е структурирана около набор от управленски практики, предназначени да променят летището в дългосрочен план. Аеропортът ще бъде оценяван по различни критерии, сред които разбиране на пътническите потребности, стратегия, измерване на представянето, оперативни подобрения, управление, сътрудничество с летищната общност, дизайн и иновации, летищна култура.

„С разбирането на пътническите очаквания започва всяка една летищна трансформация, а целта за петзвездно регионално летище изисква целенасочена управленска стратегия, основана на диалогичност и възможност за прилагане на най-добри летищни практики. Така ще можем да отговорим на нагласите и очакванията на нашите пътници“, каза Хесус Кабайеро – изпълнителен директор на Летище София, по повод акредитирането на столичното летище към ниво 1 на ECEAP. 

През март изпълнителният директор на Летище София Хесус Кабайеро и главният изпълнителен директор на френския консорциум Alstef Group Никола Бретон подписаха договор за изцяло нова система за обработка на багажа (BHS). Внедряването на системата е голяма стъпка в усъвършенстването на обслужването на пътници и полети при гарантирано ниво на сигурност и надеждност на операциите, посочиха от аерогарата. От Летище София добавиха, че съществуващата BHS е зависима от една остаряла машина, докато новата разполага с четири с общо тегло седем тона и капацитет до 2400 багажа на час. Това ще позволи сигурната обработка на милиони чекирани багажи годишно.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ