SOFIX с първи ръст от седмица

SOFIX с първи ръст от седмица

Водещият индекс на Българската фондова борса приключи на печалба по време на днешната търговия. Това е първият ръст за индекса от 4 ноември. Останалите не успяха да определят посока.

BG40 падна с 0,04 пункта, или 0,04%, до110,37 пункта.

SOFIX прибави 1,34 пункта, или 0,4%, до 334,04 пункта.

BGREIT намаля с 0,01 пункта, или 0,02%, до 47,57 пункта.

BGTR30 се увеличи с 0,44 пункта, или 0,16%, до 270,46 пункта.

CGIX загуби 0,33 пункта, или 0,35%, до 92,98 пункта.

Европейските индекси засега се движат на загуба – от 0,98% за швейцарския Swiss Market до2,21% за немския DAX. Азиатските приключиха със спад от 0,66% за сингапурския Straits Times до 1,38% за индийския BSE 30.

Общият оборот днес възлезе на 670 хил. лв. и бе формиран изцяло от АДСИЦ (465 хил. лв.) и акции (202 хил. лв.).

Търговията с компенсаторни инструменти достигна до 3 хил. лв., а с облигации липсваше.

Най-силно се откроиха книжата на: „Маунтин Парадайс Инвест“ АДСИЦ (0%) - 341 хил. лв. и „ЕЛАРГ Фонд за Земеделска Земя“ АДСИЦ (-2,42%) - 114 хил. лв.

На пазарите на акции и АДСИЦ се включиха 55 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 19/22, а при 14 компании не беше отчетена промяна.

Най-голяма печалба днес постигна обявеният в несъстоятелност „Кремиковци“, чиято цена се покачи с 0,03 лв., или 150%, до 0,05 лв.

Най-губещ се оказа „Зърнени Храни България“, поевтинявайки с 0,03 лв., или 6,55%. до 0,37 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера