Специална тема: Гейминг БГ. Индустрия, по-голяма от филмовата и музикална

Специална тема: Гейминг БГ. Индустрия, по-голяма от филмовата и музикална

След две години на бурен растеж темпото се забавя. Но пак ще е по-добре, отколкото в последната предипандемична година. Пазарът на видеоигри ще се свие за първи път от 7 години насам. От една страна, това не е учудващо, пандемията доведе до истински бум – само за 2 години секторът се разшири с 26% и стигна до рекордните 191 млрд. долара продажби. И това беше черешката на тортата за растежа, започнал през 2015 г.

От друга страна, прогнозираното от Ampere Analysis свиване от 1,2% не е толкова драматично – все пак нивото отново ще бъде над това от 2019 г.

Защо обаче нещата не изглеждат толкова розово? Причината е комбинация от три фактора.

Търсете списанието в разпространителската мрежа в цялата страна и онлайн в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT