Топ мениджърите на България 2022 г.: ФИЛИП РУВРЕ, изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД

Топ мениджърите на България 2022 г.: ФИЛИП РУВРЕ, изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД

Водещите 10 лидери на компании в конкурса „Мениджър на годината“ с прогнози за развитието на икономиката и предизвикателствата пред управлението на България.

Носителят на титлата „Мениджър на годината“ в петнадесетото издание на конкурса ще бъде обявен на 10-ти ноември на тържествена церемония в Софийска опера и балет.* Конкурсът се провежда под патронажа на президентската институция, а статуетката на победителя ще бъде връчена от държавния глава Румен Радев.

Претендентите за титлата „Мениджър на годината 2022“ вече са известни и дни преди обявяването на нейния носител продължаваме поредицата, в която финалистите отговарят на важни за бизнес сектора въпроси. Представяме ви разговорите, които проведохме с всеки един от тях в последователност по азбучен ред.
 

ФИЛИП РУВРЕ е изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД. Има над 20 години опит на ръководни позиции в компании като General Electric, Ajilon и Modis (част от Adecco Group). Паралелно с водещата си роля на международно ниво в рамките на Adecco Group поема и аутсорсинг бизнеса на групата в България през 2011 г. В края на 2017 г. тази част от бизнеса на компанията се отделя в рамките на новосъздадения бранд на Modis.

„Модис“ предоставя IT и дигитални инженерни решения с фокус върху иновации и дигитална трансформация. В България разработва и доставя услуги в сферата на софтуерното инженерство, както и IT и BPO аутсорсинг услуги.

Правителството трябва да стимулира инвестициите и икономическия растеж

- Вълната от кризи (политическа, икономическа, енергийна, войната в Украйна) направи бизнес средата сложна и трудно предвидима. Как вашата компания се справя в тази обстановка? Кои са приоритетите ви и стратегията ви за устойчивост?

- Основен приоритет за нас в момента са хората в компанията и мотивацията им на работното място. Обръщаме изключително внимание на разнообразни проекти и активности за ангажираност. Физическо и психическо здраве. Повишаване на уменията. Кариерно и личностно развитие на нашите служители.
Стараем се непрекъснато да получаваме и анализираме обратна връзка от колегите за всички тези инициативи, както и да измерваме тяхната удовлетвореност. Успехът в тази посока ни дава възможност по-лесно да привличаме и наемаме специалисти в технологичната сфера. А с това и да разрастваме своя бизнес.

- А какви възможности откривате за вашата компания в променящата се среда?

- Дигиталната трансформация в бизнеса, а и не само, през последните 2 години се случва с по-високо темпо от всякога досега. За компаниите в IТ и аутсорсинг сектора това означава и много нови възможности за повече клиенти и партньори. Променящата се среда отличава и онези организации, които с времето са изградили добри мениджърски и работодателски практики. В настоящите условия те дават своите добри резултати и спомагат за запазване на стабилност. За бизнеса ни средата е дори още по-динамична след сливането на Modis и Akka Technologies. Това е ново начало за двете компании под бранда Akkodis. Вярвам, че това ще е още една от причините да продължим да бележим ръст и да дадем повече добавена стойност както на пазара на IТ услуги, така и на този на труда.

- По какъв начин резултатите от изборите ще повлияят на бизнеса? Какво очаквате от следващото правителство да зададе като рамка, в която компаниите да могат да функционират нормално?

- Най-важно за нас е да има стабилно управление на държавата, което да защитава интересите на обществото и бизнеса. В лицето на всяко правителство ние търсим партньор. То трябва да стимулира иновациите, инвестициите и икономическия растеж. И работи заедно с всички сектори и индустрии за подобряване на условията за трудещите се в страната.

- Прогнозите са за трудни предстоящи зимни месеци. Как се подготвяте за предизвикателствата пред вас и компанията ви?

- Най-напред трябва да се уверим, че правим всичко необходимо хората ни да се чувстват спокойни и обгрижени на работното си място. След това можем да погледнем и към бизнес средата. Очакваните затруднения най-вероятно ще засегнат и нашата организация. Оставаме обаче оптимисти за бъдещето. В трудни времена индустриите и компаниите са все по-склонни да търсят и изпробват алтернативни бизнес решения. Именно това е посоката, в която ние можем да им бъдем полезни.

- Как оценявате икономическата среда в България?

- България все още е атрактивна дестинация за развитие на бизнес сред компании и инвеститори от Западна Европа, Северна Америка, както и от други региони по света. Вярвам, че сред причините за това са стабилността в икономиката, членството на България в ЕС. Но и географското разположение на страната и добрата свързаност, цифрова и инфраструктурна. Те са основни предпоставки за развитие на бизнес с други държави.
Нашата организация е един от добрите примери в случая – най-големият център за предоставяне на технологични услуги за Akkodis на глобално ниво е именно локацията ни в България. Вярвам, че сред причините за това на първо място са хората тук. Това са близо 80 хил. квалифицирани специалисти, работещи в сектора на аутсорсинг услугите. Индустрията е допринесла с над 5,6% за БВП на страната през последната година.

***

И през 2022 година списание „Мениджър“ продуцира филм, посветен на финалистите в основната категория и победителите в четирите нови категории, чрез които конкурсът беше надграден в своето петнадесето юбилейно издание. Филмът ще бъде излъчен премиерно на 27 ноември от 16:00 часа по bTV.

Генерален спонсор на 15-то издание на конкурса "Мениджър на годината" еА1.  

Състезанието за висши мениджърски постижения се провежда и с подкрепата на:  Fibank,  Johnnie Walker , EOS, British American Tobacco BulgariaVolkswagen БългарияTELUS International,  Метрореклама 

Медийни партньори са:bTV,  БТА, БНРБНТ, dir.bg, Дарик, 24 часа, Bloomberg TV Bulgaria, Dnes.bg, BulFoto 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ