Топ мениджърите на България 2022 г.: ФИЛИП РУВРЕ, изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД
Водещите 10 лидери на компании в конкурса „Мениджър на годината“ с прогнози за развитието на икономиката и предизвикателствата пред управлението на България.
Носителят на титлата „Мениджър на годината“ в петнадесетото издание на конкурса ще бъде обявен на 10-ти ноември на тържествена церемония в Софийска опера и балет.* Конкурсът се провежда под патронажа на президентската институция, а статуетката на победителя ще бъде връчена от държавния глава Румен Радев.
Претендентите за титлата „Мениджър на годината 2022“ вече са известни и дни преди обявяването на нейния носител продължаваме поредицата, в която финалистите отговарят на важни за бизнес сектора въпроси. Представяме ви разговорите, които проведохме с всеки един от тях в последователност по азбучен ред.
ФИЛИП РУВРЕ е изпълнителен директор на „Модис България“ ЕООД. Има над 20 години опит на ръководни позиции в компании като General Electric, Ajilon и Modis (част от Adecco Group). Паралелно с водещата си роля на международно ниво в рамките на Adecco Group поема и аутсорсинг бизнеса на групата в България през 2011 г. В края на 2017 г. тази част от бизнеса на компанията се отделя в рамките на новосъздадения бранд на Modis.
„Модис“ предоставя IT и дигитални инженерни решения с фокус върху иновации и дигитална трансформация. В България разработва и доставя услуги в сферата на софтуерното инженерство, както и IT и BPO аутсорсинг услуги.
Правителството трябва да стимулира инвестициите и икономическия растеж
- Вълната от кризи (политическа, икономическа, енергийна, войната в Украйна) направи бизнес средата сложна и трудно предвидима. Как вашата компания се справя в тази обстановка? Кои са приоритетите ви и стратегията ви за устойчивост?
- Основен приоритет за нас в момента са хората в компанията и мотивацията им на работното място. Обръщаме изключително внимание на разнообразни проекти и активности за ангажираност. Физическо и психическо здраве. Повишаване на уменията. Кариерно и личностно развитие на нашите служители.
Стараем се непрекъснато да получаваме и анализираме обратна връзка от колегите за всички тези инициативи, както и да измерваме тяхната удовлетвореност. Успехът в тази посока ни дава възможност по-лесно да привличаме и наемаме специалисти в технологичната сфера. А с това и да разрастваме своя бизнес.
- А какви възможности откривате за вашата компания в променящата се среда?
- Дигиталната трансформация в бизнеса, а и не само, през последните 2 години се случва с по-високо темпо от всякога досега. За компаниите в IТ и аутсорсинг сектора това означава и много нови възможности за повече клиенти и партньори. Променящата се среда отличава и онези организации, които с времето са изградили добри мениджърски и работодателски практики. В настоящите условия те дават своите добри резултати и спомагат за запазване на стабилност. За бизнеса ни средата е дори още по-динамична след сливането на Modis и Akka Technologies. Това е ново начало за двете компании под бранда Akkodis. Вярвам, че това ще е още една от причините да продължим да бележим ръст и да дадем повече добавена стойност както на пазара на IТ услуги, така и на този на труда.
- По какъв начин резултатите от изборите ще повлияят на бизнеса? Какво очаквате от следващото правителство да зададе като рамка, в която компаниите да могат да функционират нормално?
- Най-важно за нас е да има стабилно управление на държавата, което да защитава интересите на обществото и бизнеса. В лицето на всяко правителство ние търсим партньор. То трябва да стимулира иновациите, инвестициите и икономическия растеж. И работи заедно с всички сектори и индустрии за подобряване на условията за трудещите се в страната.
- Прогнозите са за трудни предстоящи зимни месеци. Как се подготвяте за предизвикателствата пред вас и компанията ви?
- Най-напред трябва да се уверим, че правим всичко необходимо хората ни да се чувстват спокойни и обгрижени на работното си място. След това можем да погледнем и към бизнес средата. Очакваните затруднения най-вероятно ще засегнат и нашата организация. Оставаме обаче оптимисти за бъдещето. В трудни времена индустриите и компаниите са все по-склонни да търсят и изпробват алтернативни бизнес решения. Именно това е посоката, в която ние можем да им бъдем полезни.
- Как оценявате икономическата среда в България?
- България все още е атрактивна дестинация за развитие на бизнес сред компании и инвеститори от Западна Европа, Северна Америка, както и от други региони по света. Вярвам, че сред причините за това са стабилността в икономиката, членството на България в ЕС. Но и географското разположение на страната и добрата свързаност, цифрова и инфраструктурна. Те са основни предпоставки за развитие на бизнес с други държави.
Нашата организация е един от добрите примери в случая – най-големият център за предоставяне на технологични услуги за Akkodis на глобално ниво е именно локацията ни в България. Вярвам, че сред причините за това на първо място са хората тук. Това са близо 80 хил. квалифицирани специалисти, работещи в сектора на аутсорсинг услугите. Индустрията е допринесла с над 5,6% за БВП на страната през последната година.
***
И през 2022 година списание „Мениджър“ продуцира филм, посветен на финалистите в основната категория и победителите в четирите нови категории, чрез които конкурсът беше надграден в своето петнадесето юбилейно издание. Филмът ще бъде излъчен премиерно на 27 ноември от 16:00 часа по bTV.
Генерален спонсор на 15-то издание на конкурса "Мениджър на годината" е А1.
Състезанието за висши мениджърски постижения се провежда и с подкрепата на: Fibank, Johnnie Walker , EOS, British American Tobacco Bulgaria, Volkswagen България, TELUS International, Метрореклама
Медийни партньори са: bTV, БТА, БНР, БНТ, dir.bg, Дарик, 24 часа, Bloomberg TV Bulgaria, Dnes.bg, BulFoto
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.