Наближава крайния срок в конкурса за БГ реклами с положителен образ на жените

Наближава крайния срок в конкурса за БГ реклами с положителен образ на жените

До 1 юли е крайният срок за участие в конкурса на Информационното бюро на ЕП у нас за най-добрите рекламни и ТВ проекти у нас, които показват положителен образ на жените.

Конкурсът се организира за първи път в България от Информационното бюро на ЕП у нас и е вдъхновен от резолюция на Европарламента относно влиянието на маркетинга и рекламата върху равенството между мъжете и жените.

Наградата е под патронажа и на еврокомисар Кристалина Георгиева. Конкурсът се организира в сътрудничество с евродепутатите Мария Неделчева (ЕНП, ГЕРБ) и д-р Антония Първанова (АЛДЕ, НДСВ), членове на Комисията за правата на жените и равенството между половете на ЕП, с подкрепата на Комисията за защита от дискриминация, Обществения съвет на жените в бизнеса в България, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), Съюз на българските журналисти (СБЖ), Съюз на българските художници (СБХ), Български фонд за жените. Българският скулптор Бойко Митков е изработил статуетките за лауреатите.

Журито е съставено от Мария Неделчева, д-р Антония Първанова, представители на браншови и неправителствени организации, университетски преподаватели, експерти и журналисти. Участниците в конкурса трябва да отговарят на условията на три категории:

• Рекламна кампания, публикувана, излъчвана, организирана и разпространявана по един или повече комуникационни канала в периода 01.01.2011—01.07.2012 г. в България — сроковете са описани в т. 1 от Правилата.

• Тeлевизионен проект, предаване, репортаж, сериал, документален филм, риалити шоу, излъчени по национална или местна телевизия.

• Социална кампания, публикувана, излъчвана, организирана и разпространявана по един или повече комуникационни канала в периода 01.01.2011 - 01.07.2012 г. в България.

• Проект за тематична рекламна или социална кампания, медиен продукт, създадени от младежи или начинаещи специалисти на възраст 18—25 годин.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ