Сайтът на НАП спечели наградата на публиката в конкурса „Сайт на годината”
Интернет страницата на Националната агенция за приходите (НАП) спечели наградата на публиката в конкурса „Сайт на годината” в категорията „Публична администрация и неправителствени организации”.
От началото на годината до сега сайтът е посетен общо над 8 милиона пъти. За този период от услугите на агенцията чрез интернет страницата са се поинтересували 1,5 милиона уникални посетители. Средно на ден сайтът на НАП се зарежда по 25 хил. пъти, а в пиковите моменти - по време на данъчно-осигурителната кампания, уникалните посещения достигат 30 хил.
Според статистиката на агенцията, най-голям интерес клиентите на НАП проявяват към рубриката „Електронни услуги”. Средногодишно в НАП по електронен път постъпват над 40 милиона декларации, което спестява на фирмите и гражданите поне 330 млн. лв. от чакане по опашки и пътуване.
Най-голям интерес от фирмите има към услугата за подаване на месечните справки декларации по интернет. Данните на НАП сочат, че ДДС документи по електронен път изпращат над 80% от регистрираните по ДДС търговци.
В тази категория победителят, избран от жури, стана сайтът на Български дарителски форум.
В категория „Банки и финанси” победител е сайтът Карта за всеки на Societe Generale Експресбанк. Победител на публиката стана сайтът Личен кредитен съветник на Alpha Bank.
Голямата награда „Сайт на годината” в категория медии грабна sofialive.bg, на второ място остана btv.bg. Най-любим медиен сайт на публиката е Kaldata.com.
Всички победители можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.