"Сила" организира нов протест срещу цените на горивата

Гражданското сдружение „Сила“ обяви, че днес ще се състои нов протест срещу спекулативното покачване на цената на горивата и бездействието на всички институции до момента. Той ще започне в 16.00 ч пред парламента и ще продължи шест часа – до 20.00 ч.
Като един от безспорните фактори за упадъка на икономическото развитие в държавата се посочва монополът, упражняван от „Лукойл“ и толериран от всички правителства вече 23 години.
„България търгува с едни от най-високи цени на петрол от страните членки в еврозоната, като доставната му цена е по-висока включително и от тази във Великобритания, Германия, Швейцария и Португалия - държави с най-високи доставни цени на горива”, допълват от сдружението.
Протестиращите настояват либерализиране вноса на горива, премахване на данъка върху акциза и намаляването на ДДС от 20 на 16 процента.
Във Facebook страницата на „Сила“ е посочено, че протестни действия ще има не само в София, а и в Сливен, Кюстендил, Пазарджик, Благоевград, Варна, Бургас и др.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.