Столичният градски транспорт с новогодишно разписание

Столичният градски транспорт с новогодишно разписание

По време на Новогодишните празници градският транспорт в София ще работи по специални разписания, съобщиха от Столичната община.

В нощта на 31 декември 2011 г. срещу 1 януари 2012 г. ще се движат превозни средства по отделни линии на градския транспорт. С интервал на движение половин час ще са трамваите по линиите с номера 5 и 7.

През 45 минути ще преминават трамваите по линия номер 10, през 50 минути - по линиите с номера 11, 18, 20 и 22.

През 34 минути ще се движат тролейбусите по линиите с номера 7 и 9, през 45 минути - тролейбусите по линиите с номера 1, 4 и 5.

В Новогодишната нощ автобусите по линиите с номера 76, 85, 94 и 604 ще идват на спирките през 35 минути. С интервал на движение 40 минути ще се движат автобусните линии с номера 11, 78 и 309.

На всеки 45 минути ще пристигат автобусите по линия номер 83, през 55 минути - по линията 102, а през час и половина - по линиите 213 и 214.

Влаковете в софийското метро ще се движат с интервал 21 минути. Намален брой превозни средства ще има по линиите на градския транспорт от 5:00 до 13:00 ч. на 1 януари 2012 година.

На 2 януари, поради очакваното засилване на потока от пътници от 16:00 до 23:00 ч., ще има възможност за осигуряване на допълнителни автобуси и трамваи за линиите, обслужващи района на Централната ж.п. гара и Централната автогара, обясниха от Столична община.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?