Тръгва реклама на BG туризма по четири европейски канала
Тв клипове ще популяризират зимните и летните ни курорти в мащабна кампания по Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel. Проектът е на стойност 7 501 480 лв. и се финансира по линия на Оперативна програма "Регионално развитие".
Филмчетата ще рекламирта зимните и летните курорти, еко и селския туризъм, културното наследство и забележителности в страната. Клиповете, всеки от които с продължителност 30 сек. ще бъдат излъчени 3 166 пъти в най-гледаните часове от денонощието на две вълни - от 6 септември до 26 декември 2010 г. и от 31 януари до 27 март 2011 г. Допълнително ще вървят и онлайн кампании на интернет сайтовете на Eurosport, Euronews и National Geographic Channel. Освен на български, те са озвучени на още 4 езика – английски, немски, френски и руски
От министерство на икономиката уточняват, че условията за излъчване са преференциални и са договорени директно с централите на четирите телевизии.
Допълнително ще бъдат излъчени и репортаж в предаването Sport Trips на Eurosport, представяне на два града от България в рубриката Metropolitans на Euronews с рекламна заставка за Eurocities и кратък репортаж за културното наследство и природните забележителности в България от National Geographic Channel.
Целта на националната кампания е да обхване над 608 млн. домакинства в Европа, както и да повиши информираността на потенциалните чужди турсити за страната ни като туристическа дестинация, която предлага сигурност и спокойствие за своите гости.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.