Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Евростат отчете скок на цените на спортните стоки и услуги

Инфлацията се ускори забележително в целия Европейски съюз през миналата година, а спортните стоки и услуги не бяха изключение, съобщиха от Евростат.
От статистическата служба отчитат, че през 2022 година годишният темп на изменение на цените на услугите за спорт и свободно време в ЕС е бил 4,7 на сто според хармонизираните индекси на потребителските цени, което е най-високата стойност за последните 10 години. За периода 2012 -2022 година средният годишен темп на промяна за тези услуги е бил 2,2 на сто, което е най-бързият растеж, отколкото при всички останали хармонизирани индекси (+2 на сто).
От Евростат отчитат още, че през миналата година цените на оборудването за спорт, къмпинг и отдих на открито растат много по-бързо от предходните години, като годишният темп на промяна е 3,8%, или +2,5 процентни пункта по-висок от предходната година.
Поглеждайки назад през последните 10 години, цените на оборудването за спорт, къмпинг и отдих на открито показват значителни колебания. Годишните темпове на изменение паднаха до отрицателни стойности през 2014 г. (-0,6%), след което отново се покачиха до +0,7% през 2016 г., за да спаднат отново и да останат отрицателни между 2017 г. и 2019 г. През 2020 г. те започнаха да се увеличават, достигайки своите най-висока стойност през 2022 г. Въпреки колебанията, тази категория регистрира леко увеличение на годишния темп на промяна през годините, средно с 0,3% от 2012-2022 г., припомнят от Евростат.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.