Инфлацията свали с 5 % световните разходи на потребителите на мобилни игри

Инфлацията свали с 5 % световните разходи на потребителите на мобилни игри

Потребителите на мобилни игри са намалили разходите си за приложения с 5% през 2022 г. на фона на високата инфлация, която ги е принудила да спестяват повече, според доклад на изследователската фирма Data.ai, известна преди като App Annie.

Кумулативният обем на покупките в мобилни игри е $110 млрд. През 2023 г. цифрата може да намалее с още 3%, до $107 млрд., прогнозира компанията. В същото време броят на инсталиранията на приложения с игри достигна нов рекорд - 90 милиарда, което е ръст от 8% спрямо предходната година.

„Хората започват да са по-съзнателни за цените и по-консервативни във финансово отношение“, каза ръководителят на изследванията на Data.ai Лекси Сидоу пред CNBC. Той добави, че сегментът на игрите е бил засегнат по-силно от съкращенията на разходите, отколкото всеки друг тип мобилни приложения.

Приложенията, които не са за игри, показаха по-голяма граница на стабилност, като разходите се повишиха с 6% през 2022 г., за да достигнат $58 милиарда.По-голямата част от растежа идва от платформи за стрийминг, приложения за запознанства и кратки видео услуги, включително TikTok. Изтеглянията на мобилни приложения без игри скочиха с 13% до 165 милиарда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Тръмп призова чуждите компании да уважават американските имиграционни закони
Ограничават движението на тежки камиони по магистралите заради края на празничните дни