Китай се прицели в световния филмов пазар

Китай се прицели в световния филмов пазар

През 2027 г. приходите от филмовия боксофис на Китай може да достигнат 13,2 милиарда долара, което представлява 27% от световния пазар. Това е посочено в доклад на световната одиторска и консултантска фирма „Прайсуотърхаус Купърс“, озаглавен Global Entertainment and Media Outlook 2023-2027 и цитиран от Радио Китай.

Филмовият пазар в страната бе засегнат сериозно от ограничителните мерки, свързани с пандемията, но ще се съживи през 2023 г. и ще заеме водещо място в света до 2025 г., според доклада. В него също така е изчислено, че общите приходи на китайската развлекателна и медийна индустрия ще достигнат приблизително 479,9 милиарда долара до 2027 г., а общият годишен темп на растеж през следващите пет години ще бъде 6,1%, по-висок от глобалния ръст от 3,5%. До 2027 г. размерът на пазара на интернет реклама в Китай ще достигне 146,4 милиарда долара, с общ годишен темп на растеж от 9%.

Китай вече се превърна в най-големия пазар за видеоигри и електронни спортове в света, се посочва още в доклада, като се прогнозира приходите на индустрията да достигнат 115,5 милиарда долара през 2027 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници