Терените на лукса в метавселената започват от 3500 евро

Терените на лукса в метавселената започват от 3500 евро

Вече е възможно да си купите чанта на Gucci, да посетите модно ревю или да пътувате първа класа до Ню Йорк, без да излизате от хола си. Луксът се приземи в метавселената, за да остане. За много кратко време дигиталният свят се налага над физическия и поради тази причина все повече компании искат да се включат в дигитализацията и технологичния напредък. И не е изненадващо, че наличието на пространство в метавселената, където можете да продавате и изложите марката си, има стойност приблизително 3,2 етериум, което се равнява на около 3500 евро. Например в Sandbox, една от четирите основни метавселени, има налични 176 000 парцела за създаване на бизнес, предава elEconomista.es

Тези парцели действат не само като нова точка за продажба на марките, но и като витрина за повече от 300 милиона потребители. Това е друг вид реклама за компании от висок клас, които искат да разширят пазара си, и което има неизмеримо въздействие днес.

Дигиталният свят се създава малко по малко, а личности като Парис Хилтън се опитват да се закрепят в този нов свят. Актрисата и бизнесдама е закупила един от тези терени, за да провежда собствени събития.

Всички марки експериментират по различен начин. Бихте ли купили виртуална чанта, която ви струва $1000 повече от физическа? Е, колкото и да е странно, това вече се случи. Луксозната марка Gucci е първата компания, която успя да демократизира своя продукт при хора от по-възрастното поколение, въпреки че в метавселената марката е постигнала по-голямо въздействие върху по-младите поколения.

"Метавселената принадлежи на тийнейджърите и младите хора. Те са свикнали да купуват продукти онлайн, които нямат реална употреба във физическия свят. Много деца са свикнали с тази механика, идваща от видео игри като Fortnite, където трябва да купуват "умения" – способности, инструменти, оръжия и дори дрехи за героите, чиято единствена употреба е да придадат идентичност на виртуалните персонажи", признава главният изпълнителен директор на ISDI Игнасио де Пинедо.

По думите му, следвайки линията на идентичност и персонификация, потребителят иска метавселената да отразява неговата личност, да се облича по същия начин както във физическия свят, обединявайки двете различни реалности.

Към днешна дата има четири метавселени: Decentreland, Sandbox, Horizon World и Roblox. Те обаче не са свързани помежду си, въпреки че използват подобни технологии, модели и форми на плащане (блокчейн). Всеки виртуален свят е независим.

"Те все още не могат да бъдат свързани помежду си, въпреки че пътят и посоката, които технологията поема, е към тази взаимовръзка, която ще позволи пътуване между цифровите вселени. Това означава, че с един и същ потребител ще можете да преминете през всички метавселени", казва Пинедо.

Според него, това няма да причини по-голямо цифрово разделение. "Не мисля, че това е проблем. Всъщност мисля, че по-възрастните хора ще могат да се адаптират по-добре към технологиите. Помислете за това, почти всички банки затварят клонове и повечето от процедурите се извършват по електронен път. В метавселената, просто като си сложите очилата за виртуална реалност, ще можете да отидете до техния банков клон и да накарате човек да се погрижи за даден клиент", казва той.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба