Терените на лукса в метавселената започват от 3500 евро

Терените на лукса в метавселената започват от 3500 евро

Терените на лукса в метавселената започват от 3500 евро

Вече е възможно да си купите чанта на Gucci, да посетите модно ревю или да пътувате първа класа до Ню Йорк, без да излизате от хола си. Луксът се приземи в метавселената, за да остане. За много кратко време дигиталният свят се налага над физическия и поради тази причина все повече компании искат да се включат в дигитализацията и технологичния напредък. И не е изненадващо, че наличието на пространство в метавселената, където можете да продавате и изложите марката си, има стойност приблизително 3,2 етериум, което се равнява на около 3500 евро. Например в Sandbox, една от четирите основни метавселени, има налични 176 000 парцела за създаване на бизнес, предава elEconomista.es

Тези парцели действат не само като нова точка за продажба на марките, но и като витрина за повече от 300 милиона потребители. Това е друг вид реклама за компании от висок клас, които искат да разширят пазара си, и което има неизмеримо въздействие днес.

Дигиталният свят се създава малко по малко, а личности като Парис Хилтън се опитват да се закрепят в този нов свят. Актрисата и бизнесдама е закупила един от тези терени, за да провежда собствени събития.

Всички марки експериментират по различен начин. Бихте ли купили виртуална чанта, която ви струва $1000 повече от физическа? Е, колкото и да е странно, това вече се случи. Луксозната марка Gucci е първата компания, която успя да демократизира своя продукт при хора от по-възрастното поколение, въпреки че в метавселената марката е постигнала по-голямо въздействие върху по-младите поколения.

"Метавселената принадлежи на тийнейджърите и младите хора. Те са свикнали да купуват продукти онлайн, които нямат реална употреба във физическия свят. Много деца са свикнали с тази механика, идваща от видео игри като Fortnite, където трябва да купуват "умения" – способности, инструменти, оръжия и дори дрехи за героите, чиято единствена употреба е да придадат идентичност на виртуалните персонажи", признава главният изпълнителен директор на ISDI Игнасио де Пинедо.

По думите му, следвайки линията на идентичност и персонификация, потребителят иска метавселената да отразява неговата личност, да се облича по същия начин както във физическия свят, обединявайки двете различни реалности.

Към днешна дата има четири метавселени: Decentreland, Sandbox, Horizon World и Roblox. Те обаче не са свързани помежду си, въпреки че използват подобни технологии, модели и форми на плащане (блокчейн). Всеки виртуален свят е независим.

"Те все още не могат да бъдат свързани помежду си, въпреки че пътят и посоката, които технологията поема, е към тази взаимовръзка, която ще позволи пътуване между цифровите вселени. Това означава, че с един и същ потребител ще можете да преминете през всички метавселени", казва Пинедо.

Според него, това няма да причини по-голямо цифрово разделение. "Не мисля, че това е проблем. Всъщност мисля, че по-възрастните хора ще могат да се адаптират по-добре към технологиите. Помислете за това, почти всички банки затварят клонове и повечето от процедурите се извършват по електронен път. В метавселената, просто като си сложите очилата за виртуална реалност, ще можете да отидете до техния банков клон и да накарате човек да се погрижи за даден клиент", казва той.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ