Американският производител на електромобили Lucid обмисля навлизане на китайския пазар

Американският производител на електромобили Lucid  обмисля навлизане на китайския пазар

 Американският производител на луксозни електрически автомобили Lucid Group Inc. продължава да проучва възможността за навлизане на китайския пазар,  засега без конкретна дата, съобщава CNBC.

По-рано към Lucid се присъедини бившият ръководител на Nio (китайска компания за производство на електромобили) Джу Джиан, чиито задачи ще включват разширяване на познатия пазар.

Китай вероятно е най-големият и най-бързо развиващ се пазар за електрически автомобили, поради което американската компания му обръща голямо внимание и инвестира в подготовката на продажбите в страната, заяви главният инженер на Lucid Ерик Бах.

Точната дата на старта на компанията в Китай все още не е определена, добави той, като подчерта, че преди всичко е необходимо да се проучат задълбочено всички въпроси, свързани с навлизането на новия пазар, по-специално да се разработят производствени и ценови стратегии.

Ако Lucid в крайна сметка реши да продава в Китай, компанията ще се сблъска със силна конкуренция, която принуждава местните производители и базираната в САЩ Tesla редовно да намаляват цените на своите продукти.

Бах обяви и плановете си за производство на първия автомобил на Lucid за масовия пазар, но заяви, че не се говори за мащабно производство на такъв модел в близко бъдеще.

В момента компанията изпитва значителни затруднения. През март Lucid съкрати 18% от персонала си на фона на спада в търсенето на продуктите ѝ, а в края на второто тримесечие регистрира 3,5 пъти по-голяма нетна загуба.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ