Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Български стартъп за бижута получи финансиране от £3,5 млн.
Дигитално ориентираната компания Taylor & Hart на българина Николай Пирянков, която създава персонализирани бижута, обяви, че получава финансиране от 3,5 млн. британски лири от Virgin Money, Active Partners и частната инвестиционна платформа Seedrs. Инвестицията ще подкрепи намеренията на Taylor & Hart да доразвие своите иновативни технологични процеси и да постигне международен растеж с по-голяма разпознаваемост, като в същото време продължи да използва скъпоценни камъни и материали с автентичен и етичен произход.
Taylor & Hart привлича клиенти, които се придържат към етичните стандарти и едновременно с това са завладени от технологиите. Компанията предлага прозрачен, дигитален процес на съвместно планиране, който позволява на клиентите сами да проектират годежен пръстен по устойчив начин. Taylor & Hart е една от първите компании в света, която използва блокчейн за проследяване на всяка стъпка по пътя на диаманта. Същевременно компанията отбелязва ръст с над 200% на годишна база на продажбите на лабораторно синтезирани диаманти в портфолиото си.
Компанията е основана в Лондон през 2013 г. от Николай Пирянков и Шейн Хънт и вече 10 години изработва бижута по поръчка чрез собствен дизайнерски подход. Диамантите са класифицирани от Gemological Institute of America (GIA). Всички скъпоценни камъни са с етичен произход. Компанията притежава собствени магазини в Ню Йорк и Лондон, а консултантите на Taylor & Hart са на виртуално разположение на всеки бъдещ клиент от всяко кътче на света.
От стартирането си през 2014 г. Taylor & Hart е на пазара на бижута със стабилен Индекс на потребителската лоялност (NPS) надвишаващ 85 и годишни приходи от над £10 млн. През 2022 г. компанията спечели приза Jewellery Team of the Year на най-престижните награди в бранша Professional Jeweller Awards.
Финансирането ще бъде използвано за стимулиране на растежа на компанията, така че тя да продължи развитието си до лидер на пазара за персонализирани годежни пръстени. С екип от 65 души в четири държави, сред които и България, и клиенти в Обединеното кралство, САЩ и Европа, Taylor & Hart ще се фокусира върху разширяването на международно си присъствие, изграждането на бранда и развитието на технологичната си платформа.
През последните години клиентите задават нови изисквания към бижутерския бизнес и най-вече по отношение на годежните пръстени. Цената вече не е толкова определяща, за сметка на дизайнерските пръстени с уникална изработка. Желанието за персонализиран подарък стимулира онлайн пазаруването, като онлайн търсенето расте с 15% на годишна база. Представителите на GenZ подчертано държат на информираното пазаруване.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.