Български стартъп за бижута получи финансиране от £3,5 млн.

Български стартъп за бижута  получи финансиране от £3,5 млн.

Дигитално ориентираната компания Taylor & Hart на българина Николай Пирянков, която създава персонализирани бижута, обяви, че получава финансиране от 3,5 млн. британски лири от Virgin Money, Active Partners и частната инвестиционна платформа Seedrs. Инвестицията ще подкрепи намеренията на Taylor & Hart да доразвие своите иновативни технологични процеси и да постигне международен растеж с по-голяма разпознаваемост, като в същото време продължи да използва скъпоценни камъни и материали с автентичен и етичен произход.

Taylor & Hart привлича клиенти, които се придържат към етичните стандарти и едновременно с това са завладени от технологиите. Компанията предлага прозрачен, дигитален процес на съвместно планиране, който позволява на клиентите сами да проектират годежен пръстен по устойчив начин. Taylor & Hart е една от първите компании в света, която използва блокчейн за проследяване на всяка стъпка по пътя на диаманта. Същевременно компанията отбелязва ръст с над 200% на годишна база на продажбите на лабораторно синтезирани диаманти в портфолиото си.

Компанията е основана в Лондон през 2013 г. от Николай Пирянков и Шейн Хънт и вече 10 години изработва бижута по поръчка чрез собствен дизайнерски подход. Диамантите са класифицирани от Gemological Institute of America (GIA). Всички скъпоценни камъни са с етичен произход. Компанията притежава собствени магазини в Ню Йорк и Лондон, а консултантите на Taylor & Hart са на виртуално разположение на всеки бъдещ клиент от всяко кътче на света.

От стартирането си през 2014 г. Taylor & Hart е на пазара на бижута със стабилен Индекс на потребителската лоялност (NPS) надвишаващ 85 и годишни приходи от над £10 млн. През 2022 г. компанията спечели приза Jewellery Team of the Year на най-престижните награди в бранша Professional Jeweller Awards.

Финансирането ще бъде използвано за стимулиране на растежа на компанията, така че тя да продължи развитието си до лидер на пазара за персонализирани годежни пръстени. С екип от 65 души в четири държави, сред които и България, и клиенти в Обединеното кралство, САЩ и Европа, Taylor & Hart ще се фокусира върху разширяването на международно си присъствие, изграждането на бранда и развитието на технологичната си платформа.

През последните години клиентите задават нови изисквания към бижутерския бизнес и най-вече по отношение на годежните пръстени. Цената вече не е толкова определяща, за сметка на дизайнерските пръстени с уникална изработка. Желанието за персонализиран подарък стимулира онлайн пазаруването, като онлайн търсенето расте с 15% на годишна база. Представителите на GenZ подчертано държат на информираното пазаруване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
Жива акула на повече от 5 века откриха край Гренландия
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон