Американският регулатор оттегли иска за блокиране на сделката между Microsoft и Activision Blizzard

Американският регулатор оттегли иска за блокиране на сделката между Microsoft и Activision Blizzard

Федералната търговска комисия (FTC) на САЩ оттегли иска си за блокиране на сделката на Microsoft Corp. за закупуване на Activision Blizzard, подаден по-рано за разглеждане от вътрешен съд, съобщи регулаторът в изявление, публикувано в неговия уебсайт.

Административен съдия от FTC трябваше да започне производството по делото на 2 август.

Регулаторът се опита да блокира сделката по два начина. Първо, той заведе дело в окръжния съд на Сан Франциско, но миналата седмица този съд отхвърли искането на FTC за блокиране на сделката. Вторият иск беше подаден пред административен съдия на FTC, но в четвъртък регулаторът реши да го оттегли.

Сега Microsoft и Activision имат възможност да се опитат да убедят членовете на FTC да одобрят сделката или да се откажат да ѝ се противопоставят.

Придобиването на Activision беше обявено от Microsoft преди година и половина, но сделката все още не е приключила. Срещу нея се противопоставя, включително и британският орган за защита на конкуренцията и пазарите (CMA).

Тази седмица компаниите съобщиха, че са удължили крайния срок за приключване на сделката до 18 октомври, за да си дадат време да преговарят с британския регулатор.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Исторически обрат: България е на полуфинал на световното първенство по волейбол след победа над САЩ
Осъдиха Никола Саркози на 5 години затвор заради престъпен заговор с Муамар Кадафи
Да инвестираш като най-богатите хора в света вече е по-лесно от всякога. Но колко е опасно?
Зеленски е готов да се оттегли от поста си след края на войната
Нови материали правят водолазните костюми устойчиви на ухапвания от акули
На днешната дата, 26 септември. Рождениците днес
Компания използва AI, за да превърне клиентите си в рекламни звезди (Видео)