Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|General Motors обединява бизнеса си за Северна Америка под нова марка
Американският автомобилен производител General Motors Co. ще консолидира своя бизнес за продажби на търговски превозни средства, части и телематични услуги в Северна Америка под нова марка, наречена GM Envolve, която ще се конкурира с подразделението Ford Pro на Ford Motor Co. и с други компании, съобщава Reuters.
Ръководството на General Motors посочва, че реорганизацията има за цел да улесни клиентите на фирмените автопаркове да договарят покупки на електрически превозни средства и автомобили с двигатели с вътрешно горене и да се регистрират за услуги и софтуерни предложения, които концернът разработва, за да генерира приходи и след продажбата на автомобила по подобие на Tesla Inc., лидера на пазара на електромобили.
Досега търговските клиенти на General Motors трябваше да се свързват с представители на отделните марки на групата, включително със звеното за микробуси BrightDrop и телематичното подразделение OnStar, ,разказва Стив Хил, вицепрезидент на концерна, отговарящ за стратегиите относно търговските операции.„На практика се настъпвахме“, изтъква Хил по време на пресконференция. По думите му преструктурирането не е насочено към намаляване на персонала.
General Motors се надпреварва с Ford и Stellantis NV за придобиване на по-голям дял от пазара на търговски автомобили. Конкурентът Ford създаде през май 2021 г. своето подразделение за търговски автопаркове Ford Pro и се стреми да увеличи годишните приходи от този бизнес до 45 млрд. долара до 2025 г., разчитайки предимно на услуги, базирани на софтуер.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.