General Motors обединява бизнеса си за Северна Америка под нова марка

General Motors обединява бизнеса си за Северна Америка под нова марка

Американският автомобилен производител General Motors Co. ще консолидира своя бизнес за продажби на търговски превозни средства, части и телематични услуги в Северна Америка под нова марка, наречена GM Envolve, която ще се конкурира с подразделението Ford Pro на Ford Motor Co. и с други компании, съобщава Reuters.

Ръководството на General Motors посочва, че реорганизацията има за цел да улесни клиентите на фирмените автопаркове да договарят покупки на електрически превозни средства и автомобили с двигатели с вътрешно горене и да се регистрират за услуги и софтуерни предложения, които концернът разработва, за да генерира приходи и след продажбата на автомобила по подобие на Tesla Inc., лидера на пазара на електромобили.

Досега търговските клиенти на General Motors трябваше да се свързват с представители на отделните марки на групата, включително със звеното за микробуси BrightDrop и телематичното подразделение OnStar, ,разказва Стив Хил, вицепрезидент на концерна, отговарящ за стратегиите относно търговските операции.„На практика се настъпвахме“, изтъква Хил по време на пресконференция. По думите му преструктурирането не е насочено към намаляване на персонала.

General Motors се надпреварва с Ford и Stellantis NV за придобиване на по-голям дял от пазара на търговски автомобили. Конкурентът Ford създаде през май 2021 г. своето подразделение за търговски автопаркове Ford Pro и се стреми да увеличи годишните приходи от този бизнес до 45 млрд. долара до 2025 г., разчитайки предимно на услуги, базирани на софтуер.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ