Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Германски автопроизводители се сблъскват със спад в продажбите на луксозни електрически автомобили

Производителите на автомобили Porsche, Audi и Mercedes отбелязаха спад в търсенето на луксозни електрически превозни средства и съответно продажбите им намаляха. В резултат на това, те са принудени да преразгледат плановете си за разширяване на производството и пускане на нови модели, съобщава Bloomberg.
Преди три години ръководството на Porsche обеща да продава повече електрически автомобили, отколкото такива с бензинов двигател. Сега компанията намалява плановете си за луксозен електрически високопроходим автомобил и отлага пускането на пазара на няколко други модела електрически превозни средства. Изправена пред нарастващите разходи и слабото търсене на електрическия автомобил Taycan, компанията обяви, че ще разшири производството на хибридни и бензинови превозни средства.
Mercedes-Benz Group изпитва затруднения с продажбите на своя флагмански модел EQS, който се продава за 110 000 евро. Audi отбеляза спад в търсенето на своите електрически превозни средства в Китай, където BYD и Xiaomi заливат пазара с продукти на много ниски цени в сравнение с Audi.
BMW, се представя най-добре в премиум сегмента и успя да увеличи общите продажби на електрически превозни средства с 16% през първата половина на годината, отбелязва Bloomberg. Въпреки това, дори и тази компания се затруднява с продажбите на луксозни модели, което я принуждава да намали цените си в Европа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.