Honeywell реорганизира бизнеса си, за да увеличи продажбите

Honeywell реорганизира бизнеса си, за да увеличи продажбите

Honeywell реорганизира бизнеса си, за да увеличи продажбите

 За да ускори органичния растеж на продажбите, американската корпорация Honeywell International планира да реорганизира бизнеса си от 2024 г., като вземе предвид три „мощни мегатренда“ - автоматизация, бъдещето на авиацията и енергийния преход. Това се казва в прессъобщение на компанията.

В резултат на реорганизацията Honeywell ще има сегменти за аерокосмически технологии, индустриална автоматизация, сградна автоматизация и енергийни и устойчиви решения.

Досега корпорацията е докладвала за сегментите на Aerospace, Honeywell Building Technologies, Performance Materials and Technologies и Safety and Productivity Solutions.

Новата структура ще позволи на компанията да реализира синергии и да използва своята „финансова сила“, каза изпълнителният директор Вимал Капур, цитиран в прессъобщението.

Освен това Honeywell очаква силни резултати за третото тримесечие, които ще бъдат в съответствие с предварително обявените насоки за приходи и рентабилност. В същото време печалбата на акция (EPS) няма да бъде по-ниска от предишните очаквания, смята компанията. Годишните прогнози също бяха потвърдени.

Към момента на отчитане за второто тримесечие на 2023 г. Honeywell очакваше коригирана печалба на акция от $2,15-2,25 при приходи от $9,1-9,3 млрд. през периода  юли-септември.

След това компанията също така повиши долния край на прогнозата си за коригирана печалба за 2023 г. до диапазон от $9,05 до $9,25 на акция, спрямо по-ранна прогноза от $9 до $9,25 на акция. Очакванията за приходи за цялата година бяха подобрени до $36,7-37,3 млрд. от $36,5-37,3 млрд.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ