Hugo Boss отчита по-добри от очакваните тримесечни резултати, запазва прогнозата си за цялата година

Hugo Boss отчита по-добри от очакваните тримесечни резултати, запазва прогнозата си за цялата година

Немската модна група Hugo Boss отчете по-добри от очакваните тримесечни резултати във вторник и запази прогнозата си за цялата година, въпреки засилената макроикономическа несигурност.

Компанията отчете приходи за първото тримесечие от 999 милиона евро (1,13 милиарда долара), малко под 1,01 милиарда евро година по-рано, но над прогнозата на анализаторите от 974 милиона евро, показа анкета, предоставена от компанията, предава Ройтерс.

Въпреки опасенията относно американските тарифи, компанията заяви, че очаква продажбите на групата през 2025 г. да останат като цяло в съответствие с предходната година, варирайки между 4,2 милиарда евро и 4,4 милиарда евро.

Печалбата преди лихви и данъци за първото тримесечие възлиза на 61 милиона евро, в сравнение с очакванията на анализаторите от 50 милиона евро в анкета, предоставена от компанията.

Акциите на премиум модния търговец на дребно се повишиха с 8,4%, оглавявайки германския индекс на компании със средна капитализация. Те обаче са паднали с 11,7% от началото на годината.

„Въпреки че отбелязваме, че перспективите за търсенето остават несигурни, сме окуражени от по-доброто представяне през март спрямо януари/февруари“, казаха анализатори на RBC.

Hugo Boss посочи в изявление, че потиснатите глобални потребителски настроения продължават да оказват натиск върху модния сектор поради несигурността около тарифите в САЩ.

RBC обаче смята, че компанията изглежда е в добра позиция да се справи с потенциалното въздействие на тарифите, „като се има предвид добре диверсифицираната ѝ експозиция към източници на доставки“.

Главният изпълнителен директор Даниел Гридер в конферентен разговор с журналисти заяви: „Трудно е да се направи ясна и убедителна оценка и дискусиите показват, че потребителското доверие в САЩ със сигурност е намаляло, но вярвам, че това може да се променя всеки ден и ние сме готови за това. Опитваме се да реагираме активно, но и гъвкаво на дадените обстоятелства.“

Луксозните групи се борят с по-строгите потребителски разходи поради забавящото се търсене на мода и аксесоари, особено в САЩ и Китай.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ