Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Hugo Boss отчита по-добри от очакваните тримесечни резултати, запазва прогнозата си за цялата година

Немската модна група Hugo Boss отчете по-добри от очакваните тримесечни резултати във вторник и запази прогнозата си за цялата година, въпреки засилената макроикономическа несигурност.
Компанията отчете приходи за първото тримесечие от 999 милиона евро (1,13 милиарда долара), малко под 1,01 милиарда евро година по-рано, но над прогнозата на анализаторите от 974 милиона евро, показа анкета, предоставена от компанията, предава Ройтерс.
Въпреки опасенията относно американските тарифи, компанията заяви, че очаква продажбите на групата през 2025 г. да останат като цяло в съответствие с предходната година, варирайки между 4,2 милиарда евро и 4,4 милиарда евро.
Печалбата преди лихви и данъци за първото тримесечие възлиза на 61 милиона евро, в сравнение с очакванията на анализаторите от 50 милиона евро в анкета, предоставена от компанията.
Акциите на премиум модния търговец на дребно се повишиха с 8,4%, оглавявайки германския индекс на компании със средна капитализация. Те обаче са паднали с 11,7% от началото на годината.
„Въпреки че отбелязваме, че перспективите за търсенето остават несигурни, сме окуражени от по-доброто представяне през март спрямо януари/февруари“, казаха анализатори на RBC.
Hugo Boss посочи в изявление, че потиснатите глобални потребителски настроения продължават да оказват натиск върху модния сектор поради несигурността около тарифите в САЩ.
RBC обаче смята, че компанията изглежда е в добра позиция да се справи с потенциалното въздействие на тарифите, „като се има предвид добре диверсифицираната ѝ експозиция към източници на доставки“.
Главният изпълнителен директор Даниел Гридер в конферентен разговор с журналисти заяви: „Трудно е да се направи ясна и убедителна оценка и дискусиите показват, че потребителското доверие в САЩ със сигурност е намаляло, но вярвам, че това може да се променя всеки ден и ние сме готови за това. Опитваме се да реагираме активно, но и гъвкаво на дадените обстоятелства.“
Луксозните групи се борят с по-строгите потребителски разходи поради забавящото се търсене на мода и аксесоари, особено в САЩ и Китай.
Ключови думи
|
|
Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Вашингтон не хареса нюанса на червеното в знамето на САЩ, избрано от британските власти преди посещението на Тръмп на Острова
Свят |Тайван обмисля стратегическо партньорство със САЩ в областта на високите технологии
Свят |Франция мобилизира 76 000 полицаи и жандармеристи за поддържане на реда при протестите на профсъюзите
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.