Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Приглушените потребителски настроения оказват влияние върху бизнеса на Hugo Boss

Hugo Boss обяви, че приглушените потребителски настроения оказват влияние върху бизнеса през текущото тримесечие. От компанията прогнозираха продажби за 2025 г. като цяло в съответствие с нивото от миналата година, предава Ройтерс.
Елитната модна компания се стреми да повиши популярността на своята марка чрез избрани маркетингови инвестиции, като същевременно увеличи печалбите чрез ограничаване на разходите, въпреки отслабването на потребителското търсене и поляризацията на потребителските предпочитания към луксозни или по-евтини оферти за бърза мода.
Hugo Boss вижда годишно развитие на продажбите между 2% спад и 2% увеличение, до диапазон от 4,2 милиарда до 4,4 милиарда евро ($4,57 милиарда до $4,79 милиарда), след 3% ръст до 4,3 милиарда евро през 2024 г.
„Макроикономическата и геополитическата нестабилност остават високи, натежават върху настроенията на потребителите и оказват влияние върху нашите бизнес резултати от началото на годината“, каза изпълнителният директор Даниел Гридер в изявление.
Анализаторите изчислиха годишните продажби на 4,26 милиарда евро за 2024 г. и 4,44 милиарда евро за 2025 г., показва анкета, предоставена от компанията.
Hugo Boss очаква печалбите за цялата година преди лихви и данъци (EBIT) да нараснат между 5% и 22%, достигайки между 380 милиона и 440 милиона евро, в сравнение с 12% спад до 361 милиона евро миналата година.
Компанията също така обяви, че ръстът на продажбите е бил „особено стабилен“ през последните три месеца на 2024 г., стимулиран от успешния празничен сезон. Продажбите на групата бяха 1,25 милиарда евро през четвъртото тримесечие, надминавайки очакванията на анализаторите за 1,20 милиарда евро.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Вашингтон спря финансирането на 139 чуждестранни програми за 215 млн. долара, сред които и в България
Свят |Фериботните билети в Гърция няма да поскъпват за лятото
Свят |САЩ заплашиха Китай с мита до 245%
Икономика |Президентът на Италия влезе в болница
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.