Kaufland България и Samsung България обявиха стратегическо партньорство

Kaufland България и Samsung България обявиха стратегическо партньорство

От 15.05., понеделник, широка гама от продукти Samsung могат да бъдат открити в магазинната мрежа на най-голямата ритейл верига у нас. С това Kaufland България се превръща в първата верига за бързооборотни стоки, която започва да предлага в специална кампания продуктите на корейския гигант. Партньорството на двете компании в България стартира с атрактивни предложения за лоялните клиенти на ритейлъра. От 15.05. до 02.07.2023 г. всички клиенти на Kaufland ще могат да се възползват от ексклузивни цени с до 40% отстъпка на десет избрани продукта Samsung като активират определен брой точки от своите карти за лоялност – Kaufland Card. Сред продуктите са както смарт телефон и часовник, таблет и саундбар, така и два вида телевизори, монитор за компютър, микровълнова печка и прахосмукачка.

„Партньорството ни със Samsung България e от стратегическо значение. С компанията споделяме еднакви ценности – държим на безкомпромисното качество, стремим се към иновации и оптимизации на продуктите и бизнеса ни. Позиционирането на продукти от портфолиото на Samsung ни дава възможност да разширим асортимента си и да предлагаме актуални предложения на нашите клиенти“, споделя Симон Хаубрих, Директор дирекция „Нехранителни стоки“ в Kaufland България

„Щастливи сме, че от днес богат избор от продуктите на Samsung са още по-достъпни за нашите потребители в мрежата на Kaufland България. Сред специалната селекция могат да бъдат открити различни продукти, които улесняват ежедневието, благодарение на иновациите на компанията. “, каза Мария Синигерова, Маркетинг мениджър в Samsung България.

Двете компании се обединяват за ексклузивно и дългосрочно партньорство, което да подпомогне технологичната достъпност на най-широко ниво. Чрез веригата хипермаркети, уредите на Samsung ще бъдат още по-достъпни за над 1.2 млн. от клиентите на ритейлъра седмично

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ