Мениджър е шести в Топ 10 на най-големите страници на български компании в LinkedIn

Мениджър е шести в Топ 10 на най-големите страници на български компании в LinkedIn

Страницата на Мениджър в LinkedIn e в сред първите 10 по брой последователи, според актуални данни от четвъртото издание на доклада на BookMark за състоянието на социалната платформа в България.

Прегледът, направен от дигиталната агенция BookMark, профилирана в сферата на LinkedIn маркетинга и обученията дава цялостната картина за представянето на страниците на компании с централа в България или съществуващи локални страници към 24 април тази година.

Към тази дата Мениджър е шести в подредбата на най-големите страници на бг компании в платформата, с 49 309 последователи, а днес техният брой  вече е над 50 000.

Общо, над 25 000 са българските компании в LinkedIn, като от тях близо 1000 са в сферата на медиите и телекомуникациите.

 Графика: BookMark

"За съставянето на подредбата  ползвали сме филтър за компании със седалище в България, които имат над 5000 страници, след което сме ги подредили по брой последователи. За следващото издание планираме да има още по-задълбочени данни", коментараха от агенцията пред Мениджър Нюз.

“LinkedIn не спира да се променя и през последните 2 години виждаме как българските компании узряват за ползите от платформата, когато става въпрос за намиране на качествени служители, ангажиране на настоящите и търсене на клиенти и партньори на външни пазари. Все повече родни бизнеси инвестират в обучения за екипите си не само в посока маркетинг и подбор в LinkedIn, но и за личния бранд на служителите. Резултатът е по-голяма успеваемост и на съдържанието от корпоративните страници, което е прецизно измеримо в тази платформа”, казва Александър Кръстев, основател на първата българска агенция за LinkedIn маркетинг и дългогодишен обучител за работа с професионалната мрежа.

Ето и още важни факти в цифри от доклада на BookMark:

  • Над 1.3 млн. са регистрираните български потребители на платформата към април 2024 г. - без промяна спрямо януари, но с 9% повече на годишна база, по данни на Campaign Manager, рекламната платформа на LinkedIn
  • Близо 200 хил. българи влизат всеки месец в LinkedIn. Между 25 хил. и 110 хил. от тях ползват платформата всеки ден, а повече от 22 хил. са публикували през последния един месец.

  • През комуникация в LinkedIn могат да бъдат достигнати 19.6% от пълнолетното население у нас по данни от Digital 2024 Report на DataReportal

  • 48% от българските потребители на мрежата са жени
  • Над 15 000 потребители са собственици в малки и средни предприятия (1-200 служители спрямо класификацията на LinkedIn), докато над 260 000 са в началото на кариерния си път.
  • 540 000 потребители живеят в София, 85 000 са във Варна, а 78 000 – в Пловдив.

Повече подробности за доклада можете да откриете тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО