Мениджър е шести в Топ 10 на най-големите страници на български компании в LinkedIn

Мениджър е шести в Топ 10 на най-големите страници на български компании в LinkedIn

Мениджър е шести в Топ 10 на най-големите страници на български компании в LinkedIn

Страницата на Мениджър в LinkedIn e в сред първите 10 по брой последователи, според актуални данни от четвъртото издание на доклада на BookMark за състоянието на социалната платформа в България.

Прегледът, направен от дигиталната агенция BookMark, профилирана в сферата на LinkedIn маркетинга и обученията дава цялостната картина за представянето на страниците на компании с централа в България или съществуващи локални страници към 24 април тази година.

Към тази дата Мениджър е шести в подредбата на най-големите страници на бг компании в платформата, с 49 309 последователи, а днес техният брой  вече е над 50 000.

Общо, над 25 000 са българските компании в LinkedIn, като от тях близо 1000 са в сферата на медиите и телекомуникациите.

 Графика: BookMark

"За съставянето на подредбата  ползвали сме филтър за компании със седалище в България, които имат над 5000 страници, след което сме ги подредили по брой последователи. За следващото издание планираме да има още по-задълбочени данни", коментараха от агенцията пред Мениджър Нюз.

“LinkedIn не спира да се променя и през последните 2 години виждаме как българските компании узряват за ползите от платформата, когато става въпрос за намиране на качествени служители, ангажиране на настоящите и търсене на клиенти и партньори на външни пазари. Все повече родни бизнеси инвестират в обучения за екипите си не само в посока маркетинг и подбор в LinkedIn, но и за личния бранд на служителите. Резултатът е по-голяма успеваемост и на съдържанието от корпоративните страници, което е прецизно измеримо в тази платформа”, казва Александър Кръстев, основател на първата българска агенция за LinkedIn маркетинг и дългогодишен обучител за работа с професионалната мрежа.

Ето и още важни факти в цифри от доклада на BookMark:

  • Над 1.3 млн. са регистрираните български потребители на платформата към април 2024 г. - без промяна спрямо януари, но с 9% повече на годишна база, по данни на Campaign Manager, рекламната платформа на LinkedIn
  • Близо 200 хил. българи влизат всеки месец в LinkedIn. Между 25 хил. и 110 хил. от тях ползват платформата всеки ден, а повече от 22 хил. са публикували през последния един месец.

  • През комуникация в LinkedIn могат да бъдат достигнати 19.6% от пълнолетното население у нас по данни от Digital 2024 Report на DataReportal

  • 48% от българските потребители на мрежата са жени
  • Над 15 000 потребители са собственици в малки и средни предприятия (1-200 служители спрямо класификацията на LinkedIn), докато над 260 000 са в началото на кариерния си път.
  • 540 000 потребители живеят в София, 85 000 са във Варна, а 78 000 – в Пловдив.

Повече подробности за доклада можете да откриете тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ