Nike намалява продуктовата си гама поради спадащи продажби

 Nike намалява продуктовата си гама поради спадащи продажби

Американският производител на спортни облекла Nike планира да намали производството на ключови продуктови линии на фона на спад в продажбите. Както съобщи Reuters, след като компанията публикува отчета си за второто тримесечие на финансовата 2024 г., което приключи на 30 ноември, акциите ѝ паднаха с 11%.

Nike отчете приходи от $13,39 милиарда през тримесечието, като не достигна очакванията си за $13,43 милиарда. Компанията Nike прогнозира, че приходите за фискалната година ще нараснат приблизително с около 1%.

Според Ройтерс бизнесът на едро на Nike е под постоянен натиск, тъй като търговците на дребно правят по-малко поръчки на фона на нестабилното търсене. Забавяне на продажбите се наблюдава в Китай, както и в онлайн сегмента. „Виждаме признаци на по-предпазливо потребителско поведение по света“, каза в изявление главният финансов директор на Nike Матю Френд.

Компанията има за цел да спести до 2 милиарда долара през следващите три години чрез намаляване на доставките на някои продукти, подобряване на веригата за доставки, намаляване на нивата на управление и увеличаване на автоматизацията. Nike не уточни кои продукти планира да намали, но каза, че емблематичните линии маратонки Air Force 1, Dunk и Court се представят добре.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?