Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Nike спря онлайн поръчките от Турция след повишаване на митата

Nike спря онлайн продажбите в Турция чрез своя сайт и мобилно приложение. Причината беше неотдавнашното увеличение на митата на Анкара за онлайн покупки от чужбина, съобщава Bloomberg като се позовава на изявление на компанията.
„Не можем да гарантираме на нашите потребители, че поръчките им ще бъдат доставени гладко и навреме, така че засега спираме онлайн поръчките от Турция“, се казва в съобщението.
В същото време Nike подчерта, че компанията продължава да продава продуктите си в Турция чрез собствените си магазини и магазините на своите клонове за търговия на дребно.
Нови митнически мерки влязоха в сила в Турция миналата седмица. Данъчната ставка за стоки, закупени онлайн в Европейския съюз се увеличава от 20% на 30%, в останалите страни - от 30% на 60%.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Shein планира първите си постоянни магазини във Франция, но разгневи местните търговци
Компании |Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.