PepsiCo повиши годишните си прогнози за продажби и печалби

PepsiCo повиши годишните си прогнози за продажби и печалби

PepsiCo повиши годишните си прогнози за продажби и печалби. Това се случва, след като компанията надмина прогнозите за приходите за първото тримесечие на фона на стабилното търсене на нейните газирани напитки и закуски, както и повишенията на цените, предприети за компенсиране на нарастващите разходи, предава Ройтерс.

Средните цени на PepsiCo скочиха с 16% за първото тримесечие, докато органичният обем спадна с 2%.

Средната цена на 192 унции газирана напитка на PepsiCo в САЩ се повиши от $7,57 през 2021 г. до $8,67 през 2022 г., според данни на NielsenIQ. Досега през 2023 г. беше 9,67 долара. 

Продажбите в подразделението за напитки в Северна Америка, най-големият бизнес на PepsiCo, са нараснали с 8% през тримесечието на март.

През февруари Frito-Lay, американското дъщерно дружество на PepsiCo заяви, че няма да повишава допълнително цените на своите продукти за разлика от конкурента си Coca-Cola. Органичните приходи в подразделението Frito-Lay в Северна Америка на компанията са нараснали с 16% през първото тримесечие, в сравнение с 14% увеличение година по-рано.

Изпълнителният директор на PepsiCo Рамон Лагуарта каза в изявление, че "категориите и географските области на компанията остават устойчиви през първото тримесечие".

Нетните приходи на компанията са нараснали с 10% до 17,85 милиарда долара през първото тримесечие, в сравнение с прогнозите на анализаторите за 17,22 милиарда долара, според данни на Refinitiv.

PepsiCo заяви, че очаква органичните приходи за 2023 г. да нараснат с 8%, в сравнение с предишната си прогноза за увеличение от 6%. Сега компанията очаква годишна основна печалба на акция от $7,27, в сравнение с $7,20 по-рано.

Coca-Cola запази годишните си прогнози, след като надмина прогнозите за приходите и печалбата за първото тримесечие в понеделник.

Акциите на PepsiCo се повишиха с 1% по време на предпазарната търговия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ