Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Продажбите на Puma за третото тримесечие не отговарят на пазарните очаквания
Продажбите на германския производител на спортни облекла Puma за третото тримесечие не отговориха очакванията в сряда, въпреки ръста от 5% на фона на търсенето на маратонки за бягане и футбол, тъй като отрицателните ефекти от валутните курсове продължават да тежат върху бизнеса.
Акциите на компанията паднаха с 2% в началото на търговията във Франкфурт, предава Ройтерс.
Тримесечните продажби, коригирани на валутна база, нараснаха до 2,31 милиарда евро (2,48 милиарда долара), което е под очакваните от анализаторите 2,36 милиарда евро, според данни на LSEG.
Резултатите на Puma се дължат на повече продажби на футболни обувки и маратонки през тримесечието, като продажбите на обувки са нараснали с 9,3%.
Търсенето на наскоро подновената обувка „Speedcat“, вдъхновена от Формула 1, беше силно, каза изпълнителният директор на компанията Арне Фройнд в изявление.
Въпреки това продажбите в Европа, Близкия изток и Африка (EMEA), най-големият пазар, са нараснали само с 0,8% през периода.
Компанията потвърди прогнозата си за цялата година за валутно коригирани приходи в среден едноцифрен процент и основна печалба (EBIT) между 620 милиона и 670 милиона евро, цитирайки силен портфейл с поръчки за остатъка от годината.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.