Продажбите на Puma за третото тримесечие не отговарят на пазарните очаквания

Продажбите на Puma за третото тримесечие не отговарят на пазарните очаквания

Продажбите на германския производител на спортни облекла Puma за третото тримесечие не отговориха очакванията в сряда, въпреки ръста от 5% на фона на търсенето на маратонки за бягане и футбол, тъй като отрицателните ефекти от валутните курсове продължават да тежат върху бизнеса.

Акциите на компанията паднаха с 2% в началото на търговията във Франкфурт, предава Ройтерс

Тримесечните продажби, коригирани на валутна база, нараснаха до 2,31 милиарда евро (2,48 милиарда долара), което е под очакваните от анализаторите 2,36 милиарда евро, според данни на LSEG.

Резултатите на Puma се дължат на повече продажби на футболни обувки и маратонки през тримесечието, като продажбите на обувки са нараснали с 9,3%.

Търсенето на наскоро подновената обувка „Speedcat“, вдъхновена от Формула 1, беше силно, каза изпълнителният директор на компанията Арне Фройнд в изявление.

Въпреки това продажбите в Европа, Близкия изток и Африка (EMEA), най-големият пазар, са нараснали само с 0,8% през периода.

Компанията потвърди прогнозата си за цялата година за валутно коригирани приходи в среден едноцифрен процент и основна печалба (EBIT) между 620 милиона и 670 милиона евро, цитирайки силен портфейл с поръчки за остатъка от годината. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ