Puma се фокусира върху скоростта в олимпийската битка с Adidas и Nike

Puma се фокусира върху скоростта в олимпийската битка с Adidas и Nike

Puma се фокусира върху скоростта в олимпийската битка с Adidas и Nike

Германската марка за спортно облекло Puma използва тазгодишните Олимпийски игри и партньорството си с шампионите в спринта Ямайка, за да се съсредоточи върху скоростта, докато се бори с Adidas и Nike за място на все по-конкурентния пазар за бягане и начин на живот, предава Ройтерс

Главният изпълнителен директор на Puma Арне Фройнд има за цел да повиши продажбите на "производителни" продукти като обувки за бягане и футболни обувки и преработва посланието на Puma "Forever Faster" ("Завинаги по-бързо") в първата си кампания на марката от десетилетие в сряда в Париж, градът домакин на тазгодишните Игри.

Тъй като Puma се опитва да спечели повече ежедневни и сериозни бегачи, спонсорството на олимпийския отбор на Ямайка и някои от най-добрите спринтьори в света като Шерика Джаксън и Илейн Томпсън-Хера помага да се асоциира марката със скоростта, каза Джеф Лоуъри, анализатор в Redburn в Лондон. 

„Никога няма да продадете много маратонки за бягане, но по отношение на правилно емблематични екипи, които ви акредитират като марка за представяне и ви свързват с някои от най-вълнуващите атлети, Puma има супер силна връзка там“, каза Лоуъри. 

Арне Фройнд посети Ямайка в края на март, присъствайки на среща по лека атлетика на водещата гимназия в страната за първи път, за да представи ямайския олимпийски екип на събитието, смятано за тест за млади спортни таланти.

„Трябва да сме много ясни, че Puma е свързана със скорост“, каза Фройнд, който е на върха малко повече от година, пред Ройтерс в интервю преди старта на кампанията. „Това е нещо, което трябва да засилим допълнително в потребителското мислене.“

Подобно на други търговци на дребно на спортно облекло, които спонсорират олимпийците и наливат маркетингови пари в Игрите, залогът е, че атлетите, които чупят рекорди в екипировката на Puma, ще тласнат зрителите към цялата гама от продукти, създавайки потенциален „хало ефект“ (ефектът на ореола) за всичко - от маратонски обувки до ежедневни маратонки.

Марки като Puma, Adidas и Nike също ще имат право да празнуват спечелените медали на своите олимпийски атлети в социалните медии по време на игрите за първи път, тъй като Международният олимпийски комитет (МОК) планира да облекчи правилата, управляващи онлайн маркетинга в „пилотен проект" със Световната федерация на индустрията за спортни стоки.

„С новите правила на МОК ще можем да използваме този момент по по-добър начин, за да ги поздравим [атлетите] също чрез социалните медии. Мисля, че това е печелившо както за Олимпиадата, така и за нас“, каза още Фройнд.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ