Puma се фокусира върху скоростта в олимпийската битка с Adidas и Nike

Puma се фокусира върху скоростта в олимпийската битка с Adidas и Nike

Германската марка за спортно облекло Puma използва тазгодишните Олимпийски игри и партньорството си с шампионите в спринта Ямайка, за да се съсредоточи върху скоростта, докато се бори с Adidas и Nike за място на все по-конкурентния пазар за бягане и начин на живот, предава Ройтерс

Главният изпълнителен директор на Puma Арне Фройнд има за цел да повиши продажбите на "производителни" продукти като обувки за бягане и футболни обувки и преработва посланието на Puma "Forever Faster" ("Завинаги по-бързо") в първата си кампания на марката от десетилетие в сряда в Париж, градът домакин на тазгодишните Игри.

Тъй като Puma се опитва да спечели повече ежедневни и сериозни бегачи, спонсорството на олимпийския отбор на Ямайка и някои от най-добрите спринтьори в света като Шерика Джаксън и Илейн Томпсън-Хера помага да се асоциира марката със скоростта, каза Джеф Лоуъри, анализатор в Redburn в Лондон. 

„Никога няма да продадете много маратонки за бягане, но по отношение на правилно емблематични екипи, които ви акредитират като марка за представяне и ви свързват с някои от най-вълнуващите атлети, Puma има супер силна връзка там“, каза Лоуъри. 

Арне Фройнд посети Ямайка в края на март, присъствайки на среща по лека атлетика на водещата гимназия в страната за първи път, за да представи ямайския олимпийски екип на събитието, смятано за тест за млади спортни таланти.

„Трябва да сме много ясни, че Puma е свързана със скорост“, каза Фройнд, който е на върха малко повече от година, пред Ройтерс в интервю преди старта на кампанията. „Това е нещо, което трябва да засилим допълнително в потребителското мислене.“

Подобно на други търговци на дребно на спортно облекло, които спонсорират олимпийците и наливат маркетингови пари в Игрите, залогът е, че атлетите, които чупят рекорди в екипировката на Puma, ще тласнат зрителите към цялата гама от продукти, създавайки потенциален „хало ефект“ (ефектът на ореола) за всичко - от маратонски обувки до ежедневни маратонки.

Марки като Puma, Adidas и Nike също ще имат право да празнуват спечелените медали на своите олимпийски атлети в социалните медии по време на игрите за първи път, тъй като Международният олимпийски комитет (МОК) планира да облекчи правилата, управляващи онлайн маркетинга в „пилотен проект" със Световната федерация на индустрията за спортни стоки.

„С новите правила на МОК ще можем да използваме този момент по по-добър начин, за да ги поздравим [атлетите] също чрез социалните медии. Мисля, че това е печелившо както за Олимпиадата, така и за нас“, каза още Фройнд.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Гърция премахва таксите за теглене от банкомат
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Великобритания започва мащабна акция срещу организаторите на нелегална миграция в страната
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник