Срещу конкуренцията: ЖП операторът Eurostar обеща директни влакове от Великобритания до Германия и Швейцария

Срещу конкуренцията: ЖП операторът Eurostar обеща директни влакове от Великобритания до Германия и Швейцария

Железопътният оператор Eurostar обеща да пусне директни влакове от Великобритания до Германия и Швейцария , опитвайки се да отблъсне потенциални конкуренти, които се насочват към неговата територия, съобщава в. Guardian. Главният изпълнителен директор на железопътния оператор, който обслужва преминаването на Ламанша -  Гуендолин Казенаве, заяви, че не се съмнява, че директните услуги ще работят в началото на 30-те години на XXI век, въпреки провала на предишни опити за свързване на Лондон и Франкфурт. Компания Eurostar заяви, че условията вече „най-накрая са подходящи“ и е готова за „нов златен век на международни устойчиви пътувания“, като потвърди плановете си да купи до 50 нови влака.

Общият брой на пътниците на Eurostar е нараснал с 5% миналата година, а редица други потенциални играчи обявиха планове да пробият монопола на компанията върху железопътните услуги между Великобритания и Франция. Въпреки това, регулаторът Службата за железопътен и пътен транспорт (ORR), заяви, че в депата на Лондон има място само за още един оператор  или за разширяване на Eurostar. ORR е поискала от Eurostar и конкурентите му да представят планове за разпределение на пространството в депото Temple Mills в Източен Лндон , за да бъде взето решение по-късно тази година .

Групата Virgin на Ричард Брансън обяви планове за услуга през Ламанша с 12 влака, като подобна по размер операция може да бъде управлявана от британския стартъп Gemini Trains.  Италианската държавна железопътна компания FS Italiane също се стреми да навлезе на пазара в съвместно предприятие с испанската Evolyn.

Eurostar настоява, че няма място за други, особено ако собствените им планове за растеж се осъществят. Компанията посочи, че би помогнала за финансирането на ново депо, въпреки че призова правителството на Великобритания да разработи „ясна национална стратегия за подкрепа на международния железопътен транспорт“. Целта е да се осигурят директни влакове от Лондон до Франкфурт и Женева, като пътуването до германския финансов център отнема около пет часа, а до швейцарския град - около 20 минути повече.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Великобритания забранява спекулата с билети за концерти и спортни събития в сайтове за препродажба
На днешната дата, 20 ноември. Световен ден на децата
Учени откриха начин да произвеждат каучук и пластмаса, без да разчитат на изкопаеми горива
Петролът поскъпва на фона на опасенията, че усилията на САЩ за мир в Украйна може да доведат до свръхпредлагане
Доналд Тръмп подписа законопроекта за публикуване на досиетата „Епстийн“
Времето в четвъртък: Дъждовете намаляват, на места ще има условия за мъгли
The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Германия няма да достигне целта си да харчи 3,5% от БВП за отбрана през 2029 г.