Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Срещу конкуренцията: ЖП операторът Eurostar обеща директни влакове от Великобритания до Германия и Швейцария
Железопътният оператор Eurostar обеща да пусне директни влакове от Великобритания до Германия и Швейцария , опитвайки се да отблъсне потенциални конкуренти, които се насочват към неговата територия, съобщава в. Guardian. Главният изпълнителен директор на железопътния оператор, който обслужва преминаването на Ламанша - Гуендолин Казенаве, заяви, че не се съмнява, че директните услуги ще работят в началото на 30-те години на XXI век, въпреки провала на предишни опити за свързване на Лондон и Франкфурт. Компания Eurostar заяви, че условията вече „най-накрая са подходящи“ и е готова за „нов златен век на международни устойчиви пътувания“, като потвърди плановете си да купи до 50 нови влака.
Общият брой на пътниците на Eurostar е нараснал с 5% миналата година, а редица други потенциални играчи обявиха планове да пробият монопола на компанията върху железопътните услуги между Великобритания и Франция. Въпреки това, регулаторът Службата за железопътен и пътен транспорт (ORR), заяви, че в депата на Лондон има място само за още един оператор или за разширяване на Eurostar. ORR е поискала от Eurostar и конкурентите му да представят планове за разпределение на пространството в депото Temple Mills в Източен Лндон , за да бъде взето решение по-късно тази година .
Групата Virgin на Ричард Брансън обяви планове за услуга през Ламанша с 12 влака, като подобна по размер операция може да бъде управлявана от британския стартъп Gemini Trains. Италианската държавна железопътна компания FS Italiane също се стреми да навлезе на пазара в съвместно предприятие с испанската Evolyn.
Eurostar настоява, че няма място за други, особено ако собствените им планове за растеж се осъществят. Компанията посочи, че би помогнала за финансирането на ново депо, въпреки че призова правителството на Великобритания да разработи „ясна национална стратегия за подкрепа на международния железопътен транспорт“. Целта е да се осигурят директни влакове от Лондон до Франкфурт и Женева, като пътуването до германския финансов център отнема около пет часа, а до швейцарския град - около 20 минути повече.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Омбудсманът иска спешни мерки заради липсата на формула за изчисляване на парното
Политика |Банките от еврозоната затягат достъпа до кредити поради търговски рискове, показва проучване на ЕЦБ
Финанси |Месечна прогноза: От -5 до +25 градуса през ноември
България |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.