Unilever продава козметичния си бизнес Elida Beauty

Unilever продава козметичния си  бизнес Elida Beauty

Unilever Corporation обяви продажбата на своя козметичен бизнес Elida Beauty на американския инвестиционен фонд Yellow Wood Partners. Сумата на сделката не се разкрива, приходите на подразделението за миналата година възлизат на около €800 млн. Очаква се сделката да бъде завършена до средата на следващата година.

Elida включва около 20 козметични марки, включително Timotei, Q-Tips, Brut, Cares, Tigi. Unilever се опита да продаде Elida през 2021 г. Както пишат медиите, тогава тя не беше доволна от условията на офертите за покупка. През септември тя отново започна да търси купувач за бизнеса.

Преди няколко месеца изпълнителният директор на Unilever Хайн Шумахер каза, че компанията планира да се фокусира върху развитието на 30 ключови марки, които представляват 70% от продажбите на компанията. Преди това компанията се опита да намали портфолиото си от марки през последните години и да се съсредоточи върху няколко ключови области. През 2021 г. Unilever продаде бизнеса си с чай, включващ марките Lipton, Brooke Bond и други, за €4,5 млрд. През май същата Yellow Wood Partners купи козметичната марка Suave от компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 септември
Financial Times: Предполагаема руска намеса прекъснала GPS-а в самолета на Фон дер Лайен при кацането в Пловдив
Кристин Лагард предупреждава за риск за световната икономика заради намесата на Тръмп във Федералния резерв
Атанас Запрянов: ВМЗ-Сопот ще стане доставчик на 155-милиметрови снаряди за НАТО и ЕС
Фон дер Лайен: Европа има „ясни“ планове за изпращане на войски в Украйна след края на конфликта
Теменужка Петкова: 4-те години политическо безвремие дадоха отражение върху финансите на държавата
Си Цзинпин разкритикува на срещата на ШОС „манталитета от Студената война и конфронтацията между блокове“
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания