Unilever продава козметичния си бизнес Elida Beauty

Unilever продава козметичния си  бизнес Elida Beauty

Unilever Corporation обяви продажбата на своя козметичен бизнес Elida Beauty на американския инвестиционен фонд Yellow Wood Partners. Сумата на сделката не се разкрива, приходите на подразделението за миналата година възлизат на около €800 млн. Очаква се сделката да бъде завършена до средата на следващата година.

Elida включва около 20 козметични марки, включително Timotei, Q-Tips, Brut, Cares, Tigi. Unilever се опита да продаде Elida през 2021 г. Както пишат медиите, тогава тя не беше доволна от условията на офертите за покупка. През септември тя отново започна да търси купувач за бизнеса.

Преди няколко месеца изпълнителният директор на Unilever Хайн Шумахер каза, че компанията планира да се фокусира върху развитието на 30 ключови марки, които представляват 70% от продажбите на компанията. Преди това компанията се опита да намали портфолиото си от марки през последните години и да се съсредоточи върху няколко ключови области. През 2021 г. Unilever продаде бизнеса си с чай, включващ марките Lipton, Brooke Bond и други, за €4,5 млрд. През май същата Yellow Wood Partners купи козметичната марка Suave от компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Германия се подготвя за 1000 ранени на ден при евентуална война на Русия с НАТО
Изследовател на Джеймс Бонд: Гибелта на агент 007 в „Смъртта може да почака“ беше грешка
Генералният секретар на НАТО: Отбранителен съюз сме, но не сме наивни
Защо събитията на живо все още са бизнес суперсила
Ново проучване разкрива рисковете за децата от химическите вещества, които се съдържат в пластмасата
AI носи рискове, но ще помогне за решаване на проблема с глобалното затопляне
Столичният кмет иска детайлно разследване в "Топлофикация" за 15 години назад