Unilever продава козметичния си бизнес Elida Beauty

Unilever продава козметичния си  бизнес Elida Beauty

Unilever Corporation обяви продажбата на своя козметичен бизнес Elida Beauty на американския инвестиционен фонд Yellow Wood Partners. Сумата на сделката не се разкрива, приходите на подразделението за миналата година възлизат на около €800 млн. Очаква се сделката да бъде завършена до средата на следващата година.

Elida включва около 20 козметични марки, включително Timotei, Q-Tips, Brut, Cares, Tigi. Unilever се опита да продаде Elida през 2021 г. Както пишат медиите, тогава тя не беше доволна от условията на офертите за покупка. През септември тя отново започна да търси купувач за бизнеса.

Преди няколко месеца изпълнителният директор на Unilever Хайн Шумахер каза, че компанията планира да се фокусира върху развитието на 30 ключови марки, които представляват 70% от продажбите на компанията. Преди това компанията се опита да намали портфолиото си от марки през последните години и да се съсредоточи върху няколко ключови области. През 2021 г. Unilever продаде бизнеса си с чай, включващ марките Lipton, Brooke Bond и други, за €4,5 млрд. През май същата Yellow Wood Partners купи козметичната марка Suave от компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Южна Корея стартира проект за национален AI модел в технологична надпревара със САЩ и Китай
По какво се различават богатите хора от останалите?
На днешната дата, 9 август. Рождениците днес
Журналист с две номинации за награда „Еми“ оцеля шест нощи сред дивата природа в Норвегия
5 неща, които не трябва да се правят след хранене
Българите с челни позиции сред 30 европейски страни по продължителност на живота в добро здраве
IAB: Над половината от купувачите на реклами използват генеративен AI за създаване на видео
Ефективното делегиране в няколко стъпки