Unilever продава козметичния си бизнес Elida Beauty

Unilever продава козметичния си  бизнес Elida Beauty

Unilever Corporation обяви продажбата на своя козметичен бизнес Elida Beauty на американския инвестиционен фонд Yellow Wood Partners. Сумата на сделката не се разкрива, приходите на подразделението за миналата година възлизат на около €800 млн. Очаква се сделката да бъде завършена до средата на следващата година.

Elida включва около 20 козметични марки, включително Timotei, Q-Tips, Brut, Cares, Tigi. Unilever се опита да продаде Elida през 2021 г. Както пишат медиите, тогава тя не беше доволна от условията на офертите за покупка. През септември тя отново започна да търси купувач за бизнеса.

Преди няколко месеца изпълнителният директор на Unilever Хайн Шумахер каза, че компанията планира да се фокусира върху развитието на 30 ключови марки, които представляват 70% от продажбите на компанията. Преди това компанията се опита да намали портфолиото си от марки през последните години и да се съсредоточи върху няколко ключови области. През 2021 г. Unilever продаде бизнеса си с чай, включващ марките Lipton, Brooke Bond и други, за €4,5 млрд. През май същата Yellow Wood Partners купи козметичната марка Suave от компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Проф. Ива Христова: Грипът вече е тук, COVID също се завръща
Криза в коалицията: Борисов призова за преформатиране на правителството (ОБЗОР)
Temu удвоява печалбите си от ЕС, въпреки че фирмата има само осем служители
Ултрабогатите заменят луксозните стоки с услуги и преживявания
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките