LEGO реклами наподобяват известни картини

LEGO реклами наподобяват известни картини

През 2013 г. италианският дизайнер Марко Содано бе отличен със световна награда за творческата си работа по пресъздаване на известни картини с цветни блокчета лего. Получавайки отличието, той коментира, че с проекта си е искал да покаже, че всяко дете с LEGO може да се превърне във велик художник като Леонардо Да Винчи или Йоханес Вермеер, стига да има възможност и подходящи инструменти да развихри въображението си.

Този месец Содано представи нова галерия от свои творби. Тя обаче е рекламна кампания за LEGO. Датският производител на конструктори, който е вторият по големина производител на играчки в света, показа, че е забелязал таланта му, признанието и положителните отзиви в интернет. Компанията го нае за арт директор. Содано ръководи изработването на кампания със същата идея, продуцирана от агенция Geometry Global в Хонконг, посочва Adweek.

Ето как изглеждат творбите му от лего. Можете ли да разпознаете кои са?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?