Идейни лога със скрити послания

Добре е, колкото се може по-често, да не да даваме лоши примери, а да търсим промяна през позитивното. Това е много по-вдъхновяващо и продуктивно. По-долу сме подбрали за вас няколко примера за отлично направени лога с помощта на техниката негативно пространство. При тази техника се използва пространство, около и между обектите на дадената визия.

Маркетолозите казват, че доброто лого трябва да изглежда добре, да бъде запомнящо се и ясно да комуникира идеята на бизнеса.Прилагайки техниката негативно пространство можете да уцелите с един куршум 2 заека. Скритите послания във вашето лого не само ще грабнат вниманието на потребителите, но ще разкажат много и за компанията ви.

Вижте и ще разберете какво имаме предвид.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ