Най-интересните рекламисти в Instagram
Творчеството е неразривна част от рекламния занаят и на някои рекламисти от света им се получава изключително добре. Това се отразява и в профилите им в социалните мрежи, където те публикуват авторско съдържание. Особено в Instagram - хиляди от тях се изявяват там, отбелязва Business Insider.
Лицата на Мадисън авеню в Ню Йорк прекарват дните си в срещи с клиенти и, понякога, със знаменитости. Някои от тях отразяват това в социалната мрежа. Други просто публикуват кадри от живота си, които са не по-малко симпатични.
От Business Insider подбират най-интересните профили на рекламисти и личности, свързани с рекламния бизнес, в международен план. Авторите на сайта представят списък с лица, които всеки с интерес към световната реклама би могъл да последва в Instagram. Класацията е съставена въз основа на критерии като колко често съответният автор публикува в профила си, дали снимките му са красиво заснети, дали са вдъхновяващи, дали предлагат поглед в работното му ежедневие или просто подобряват потока от красиви обновления в началната страница на Instagram. Ето и кои са лицата от рекламния свят, които се препоръчват:
29. Роб Норман (@r0bnorman), главен дигитален директор на GroupM. Защо е интересен? Най-вече заради суперсимпатичните снимки на кучето му!
28. Шив Синг (@shivsingh), старши вицепрезидент и глобален ръководител дигитален маркетинг и трансформации във Visa. Защо? Той има наистина впечатляващ набор от пейзажи.
27. Ерик Франчи (@ericfranchi), съосновател на Undertone. Защо? Има интересни селфита с хип-хоп изпълнители.
26. Мариса Шръм (@marissashrum), директор стратегии в Mother New York. Защо? При нея се получава забавен подбор от кадри на работата й и на моментите, когато се забавлява.
25. Милтън Елиас (@instamilton), шеф мобилни и технологични настройки в OMD UK. Защо? Елиас много обича #BeachSelfie.
24. Илико Елиа (@ilicco), ръководител мобилни проекти в DigitasLBi. Защо? Тук може да разгледате забележителни снимки... на храна.
23. Ед Коучман (@edcouchman), директор партньорства с агенции на Facebook UK. Защо? Коучман може да публикува рядко, но всяка снимка в неговия Instagram е много красива.
22. Зои Лазаръс (@zoelazarus), глобален директор културно планиране на Diageo. Пуликува смесица от снимки на тема култура, храна и животни.
21. Матео Лабисо (@dsgncmmnct), дизайнер в Grey London. Определено може да се разбере, че става дума за профил на дизайнер - в снимките се виждат много и интересни модели и типографии.
20. Тор Майрън (@fighttorfight), вицепрезидент маркетинг и комуникации на Apple. Защо? Наскоро назначеният шеф в Apple публикува прекрасни снимки на семейството си и на ваканциите си, в които пътува до хубави дестинации.
19. Уенди Кларк (@wendylclark), CEO в DDB Worldwide North America. Защо? Тя описва себе си като "неуморен оптимист", който, съдейки по профила й в Instagram, се радва на живота при всеки възможен миг.
18. Дейвид Шинг (@davidshingy), "дигитален пророк" на AOL. Защо? Instagram-ът на Шинги се състои от уникални черно-бели кадри в лично негов стил.
17. Брад Кей (@bradkay), президент и партньор в SS+K. Защо? Кей определено знае как да използва един филтър, за да накара кадъра наистина да заблести.
16.Финтан Галеспи (@fintangillespie), шеф в Google UK. Галеспи пътува често и се забавлява на партита, което прави снимките му любопитни.
15. Раджив Лахенс (@jiivy), директор бранд изживяване в Calvin Klein. Защо? Стил.
14. Крис Пайто (@pitographer), директор създаване на съдържание в R/GA. Защо? Пайто публикува красиви снимки на растения и цветя.
13. Адам Ингълхарт (@adam_englehart), криейтив директор в Neff Associates. Защо? Добра селекция на снимки от Филаделфия и извън нея.
12. Шерил Сандбърг (@sherylsandberg), главен оперативен директор на Facebook. Защо? Вътрешен поглед в това какво е да си най-влиятелната жена във Facebook.
11. Алекс Холдър (@alexandreholder), изпълнителен криейтив директор и партньор в Anomaly London. Защо? Холдър признава, че в своя профил "използва снимки на бебето си, за да получава много много харесвания" - симпатично!
10. Оли Кортни (@ollyis), рекламен криейтив директор на свободна практика. Защо? Той управлява добре рамката и монотонното, за да ги превърне в изкуство чрез фотоапарата.
9. Аликзандър Новак (@alexandernowak), криейтив директор на Droga5. Защо? Неговият фийд е съставен от снимки, който сякаш са на страниците на книга на масата ни с чаша кафе.
8. Джонатан Майлдънхол (@mildenhall), CMO в Airbnb. Защо? Освен че има страхотна работа, заради която обикаля света, Майлдънхол поддържа и профил, който показва, че животът не е само работа и не е само да пътуваш.
7. Брендън Лоури (@brendanlowry), маркетинг директор в Curalate. Защо? Невероятен набор от улични портрети.
6. Хавиер Гайего (@eyesores), криейтив директор в R/GA. Защо? Симпатичните анимации на Гайего са същински произведения на изкуството.
5. Едуард Бочис (@edwardboches), професор по реклама в Университета на Бостън. Защо? Той има талант да докосне "Снимай" в правилния момент.
4. Маани Сафа (@safatopia), вицепрезидент творчество и иновации в Somo. Защо? Очаквайте снимки с елегентен стил, луксозни автомобили, екзотични пътувания.
3. Картър Мъри (@cartermurray7), глобален CEO на FCB. Защо? Мъри използва акаунта си в Instagram, за да споделя радостта си от това да бъде шеф на глобална рекламна агенция и баща на близнаци.
2. Адам Падила (@adam.the.creator), съосновател и президент на BrandFire. Защо? Падила рисува различна скица и я публикува в профила си в Instagram всеки ден. Всичко започва преди 1 година, в лично предизвикателство заради твпрчески питч, но прераства до настоящ проект, заради който последоателите му в Instagram се увеличават от няколко стотин до 38 000.
1.Пиърс Тайът (@willitbeard), арт директор в агенция Chiat/Day. Защо? Той пита своите 121,000 последователи какви неща да си слага на брадата... и после наистина го прави!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.