Офис пространство, което стимулира иновациите
Американският технологичен гигант IBM създаде в САЩ ново, авангардно офис пространство с основната цел то да вдъхновява дизайнерския екип на компанията и да го стимулира да създава повече иновации.
Мястото се намира на четвъртия етаж в централата на компанията в Астор Палас, Ню Йорк. То ще служи на над 200-те служители на IBM, които работят като дизайнери. Задачата на тези хора е да създават за IBM нови продукти и дигитални услуги, които преобръщат досегашните ни представи. Тя съчетава технологичните умения с осведомеността и творческия потенциал. Освен това им е поверена и работата по бранд изживяването, което предоставят продуктите и услугите на IBM, както и разработването на умни начини за използване на дизайна, разказва Adweek.
В новото пространство възниква може би най-креативното мислене в компанията. Дизайнерските екипи работят по проекти, които варират - от IBM Interactive Experience (вероятно най-голямата дигитална агенция на света), до вътрешни дигитални платформи като IBM Think Academy, в която служителите изучават стратегията на компанията.
Тези екипи стимулират останалата част от компанията да адаптира нови и предприемчиви начини да внедрява иновации в работата си. Пространството е замислено да стимулира тази мисия. "Целта е то да бъде мултифункционално, разделено на модули и адаптивно (към работата)", обяснява Кевин Чиу - мениджър дизайн на обкръжението в IBM. "Почти всичко може да бъде пренаредено за начина, по който хората работят, с въвеждане както на зони за сътрудничество, така и на лични пространства за работа пред компютър", казва той.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.