Тим Кук описва екологичната мисия на Apple (видео)


„По-добре. Това е силна дума и мощен идеал. Тя ни кара да гледаме към света и да искаме повече от всичко да го подобрим. Да въвеждаме иновации. Да подобряваме. Да изобретяваме отново. Да го правим... по-добър. Това е нашето ДНК. И по-добре не може да бъде по-добре, ако не се отнася за всичко. За продуктите ни, за ценностите и дори за по-силно обвързване с опазването на околната среда в бъдеще. Да използваме зелени материали, не опаковки. Да правим всичко, което можем, за да пазим продуктите ни от сметища. Промени, които ще бъдат от полза за хората и планетата. За нас „по-добре“ е сила на природата. Тя ни кара да създаваме неща, които никога не сме си представяли...“

Това казва шефът на Apple Тим Кук в ново рекламно видео, разпространено от компанията. Идеята е то да популяризира екологичната мисия на Apple, но всъщност посочва и същинската цел, към която компанията се стреми още от времената на Джобс – да бъде най-добрата и най-иновативната в сегмента си с производство на мобилни устройства.

Макар и на екологична тематика, видеото се възприема от зрителя като много подобно на легендарната реклама на Apple „The Crazy Ones”, отбелязва Business Insider. Ето го и него.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Криза: Медийни шефове във Великобритания търсят изход от отлива на младите британци от телевизия
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Лидерът на Китай Си Дзинпин свика политбюро за борбата с корупцията
Времето: Сняг и виелици на Коледа
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Късметлия от щата Арканзас спечели рекордните 1,8 млрд. долара от лотария в САЩ