Тим Кук описва екологичната мисия на Apple (видео)


„По-добре. Това е силна дума и мощен идеал. Тя ни кара да гледаме към света и да искаме повече от всичко да го подобрим. Да въвеждаме иновации. Да подобряваме. Да изобретяваме отново. Да го правим... по-добър. Това е нашето ДНК. И по-добре не може да бъде по-добре, ако не се отнася за всичко. За продуктите ни, за ценностите и дори за по-силно обвързване с опазването на околната среда в бъдеще. Да използваме зелени материали, не опаковки. Да правим всичко, което можем, за да пазим продуктите ни от сметища. Промени, които ще бъдат от полза за хората и планетата. За нас „по-добре“ е сила на природата. Тя ни кара да създаваме неща, които никога не сме си представяли...“

Това казва шефът на Apple Тим Кук в ново рекламно видео, разпространено от компанията. Идеята е то да популяризира екологичната мисия на Apple, но всъщност посочва и същинската цел, към която компанията се стреми още от времената на Джобс – да бъде най-добрата и най-иновативната в сегмента си с производство на мобилни устройства.

Макар и на екологична тематика, видеото се възприема от зрителя като много подобно на легендарната реклама на Apple „The Crazy Ones”, отбелязва Business Insider. Ето го и него.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 септември
Премиерът: Покачването на цените не е заради еврото
Симеон Дянков: ДДС на 22% решава проблема с бюджетния дефицит
Путин приветства „безпрецедентните“ връзки с Китай в началото на двустранната среща със Си Дзинпин
След визитата на Моди в Китай: Тръмп определи търговските отношения с Индия като „напълно едностранна катастрофа“
Nature Geoscience: Нова зона за мегаземетресение e открита в Атлантическия океан
Синдикатите искат линията на бедност да е 782 лв.
Financial Times: Предполагаема руска намеса прекъснала GPS-а в самолета на Фон дер Лайен при кацането в Пловдив