„Нашата вяра”. Rolling Stone

„Нашата вяра”. Rolling Stone

Италианското издание на списание Rolling Stone провокира с идейна реклама, дело на агенция DLV BBDO Милано. Може да я видите след текста. 

Мотото е „Нашата вяра”, като отговорът е музиката за концертната тълпа – рекламата показва мъж, който се носи върху тълпата в поза и с вид, асоцииращи се с тези на Христос на разпятието.

Италианското издание на Rolling Stone за пореден път събира овации и реакции с рекламна кампания след като преди месеци представи видео реклама, в която откровено напада хаус и техномузиката, защитавайки рока с неговата мелодичност и смисъл на текстовете в песните.

Вижте още: Скандална реклама на Rolling Stone предрича залез на диджеите

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Едни от най-големите приложения и уебсайтове в света спряха да работят
Важни решения по пътя към успеха