„Нашата вяра”. Rolling Stone
Италианското издание на списание Rolling Stone провокира с идейна реклама, дело на агенция DLV BBDO Милано. Може да я видите след текста.
Мотото е „Нашата вяра”, като отговорът е музиката за концертната тълпа – рекламата показва мъж, който се носи върху тълпата в поза и с вид, асоцииращи се с тези на Христос на разпятието.
Италианското издание на Rolling Stone за пореден път събира овации и реакции с рекламна кампания след като преди месеци представи видео реклама, в която откровено напада хаус и техномузиката, защитавайки рока с неговата мелодичност и смисъл на текстовете в песните.
Вижте още: Скандална реклама на Rolling Stone предрича залез на диджеите
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.